Termín obdržení zásilky
Česká pošta Pátek 21.11
PPL Pátek 21.11
Osobní odběr Pondělí 24.11
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Management public relations

Management public relations
Sleva až 70% u třetiny knih
Tato skripta jsou základním studijním materiálem předmětu PR management v magisterském stupni studia oboru Management Fakulty managementu Vysoké školy ekonomické v Jindřichově Hradci. Třímodulové koncepci předmětu odpovídá i členění těchto skript. Problém PR managementu je postupně modul od modulu snášen z teoretické makro úrovně přes makro - mikro úroveň až na praktickou mikro úroveň každodenní práce manažera. Skripta v první části seznamují se základními pojmy a teoriemi, jejich vývojem a současnými interpretacemi i pochybnostmi týkajícími se veřejnosti. Ve druhé části je pozornost věnována vztahům mezi organizací a vnějším prostředím. O organizaci je uvažováno jako o subjektu, který má možnost své vztahy s veřejností a veřejné mínění o sobě řídit. Skripta zde seznamují s možnými postupy a nástroji PR managementu organizací. Ve třetí části se skripta soustřeďují na Media Relations. Seznamují s metodami práce manažerů organizací s masmédii jak v obecné rovině, tak v současné situaci České republiky
Nakladatel: Nakladatelství Oeconomica
ISBN: 978-80-245-1756-8
Rok vydání: 2011
Jazyk : Čeština
Zařazení: učebnice vysokých škol public relations
Mohlo by se vám také líbit..