Management public relations
Sleva až 70% u třetiny knih
Tato skripta jsou základním studijním materiálem předmětu PR management v
magisterském stupni studia oboru Management Fakulty managementu Vysoké školy
ekonomické v Jindřichově Hradci. Třímodulové koncepci předmětu odpovídá i členění těchto skript. Problém PR managementu je postupně modul od modulu snášen z teoretické makro úrovně přes makro - mikro úroveň až na praktickou mikro úroveň každodenní práce manažera.
Skripta v první části seznamují se základními pojmy a teoriemi, jejich vývojem a současnými interpretacemi i pochybnostmi týkajícími se veřejnosti.
Ve druhé části je pozornost věnována vztahům mezi organizací a vnějším prostředím.
O organizaci je uvažováno jako o subjektu, který má možnost své vztahy s veřejností
a veřejné mínění o sobě řídit. Skripta zde seznamují s možnými postupy a nástroji PR managementu organizací.
Ve třetí části se skripta soustřeďují na Media Relations.
Seznamují s metodami práce manažerů organizací
s masmédii jak v obecné rovině,
tak v současné situaci České republiky
| Nakladatel: | Nakladatelství Oeconomica |
| ISBN: | 978-80-245-1756-8 |
| Rok vydání: | 2011 |
| Jazyk : | Čeština |
| Zařazení: | učebnice vysokých škol • public relations |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Honzíkova cesta
Bohumil Říha
-
Zahrada
Jiří Trnka; Jiří Trnka
-
Čarodějné pohádky pro malé kouzelníky
Jiří Žáček
-
Bajky
Jean de La Fontaine
-
Kufřík říkanek
Kolektív
-
Měsíce
Radka Wildová
-
Little Red Riding Hood / Červená kark...
-
Anička skřítek a Slaměný Hubert
Nezval Vítězslav
-
Jarní říkadla
Klára Trnková; Jiří Trnka
-
Strašidýlko Josífek
Ivanka Melounová
-
Království pohádek
Kolektiv Autorů
-
Mikuláš, Ježíšek, pan Vrána a my
Miloš Kratochvíl; Markéta Vydrová
-
Průmyslové technologie pro ekonomy
