Úvod do multimédií
13
%
975 Kč 1 125 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Multimédia jsou v současné době nejvíce používaným prostředkem komunikace využívajícím současného působení více prvků (fotografie, grafika, animace, video, text, zvuk). Jako nástroje se zde využívají audiovizuální technologie a informační a komunikační technologie. Multimediální produkty se dnes vyskytují prakticky ve všech sférách lidské činnosti a je tedy třeba podporovat jak kvalifikovanou tvorbu těchto produktů, tak i vizuální gramotnost ve společnosti. Publikace podává základní přehled o možnostech využití těchto nových technologií k prezentaci informací. Čtenáři budou přiblíženy významy, prvky, principy, technologie a nástroje multimediálních technologií. Bude mít přehled o současných technologiích a trendech v prezentaci a bude schopen tyto poznatky samostatně aplikovat. Publikace popisuje tvorbu a editaci základních multimediálních prvků - grafika, fotografie, film.
Nakladatel: | Nakladatelství Oeconomica |
ISBN: | 978-80-245-1987-6 |
Rok vydání: | 2013 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 308 |
Zařazení: | učebnice vysokých škol • multimédia |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Stingl Miloslav. Biografie cestovatel...
Chroust, Adam
-
SAS Příručka jak přežít
John Wiseman
-
Martin Konvička
Eva Hrindová; Miroslav Adamec
-
Tarot skrytých světů
Stephanie Pui-Mun Law; Barbara Moore
-
Střet civilizací
Samuel P. Huntington
-
Dějiny literatury od starověku do poč...
Vladimír Prokop
-
Retro ČS
Michal Petržela
-
Červená kniha Čtenářská edice
Carl Gustav Jung; Sonu Shamdasani; John Peck
-
Bratrstvo neohrožených
Stephen E. Ambrose
-
Bylinky pro děti a maminky
Magdaléna Staňková-Kröhnová
-
Habsburkové 1740-1918
-
Atlas světových dějin 1. díl
-
Průmyslové technologie pro ekonomy