Reklama na Internetu
17
%
300 Kč 359 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Publikace navazuje na velmi úspěšnou knihu stejných autorů 'Marketing na Internetu'. Tentokrát popisují autoři podrobněji a více do hloubky problematiku on line reklamy, jejího plánování, vyhodnocování, měření dopadu a účinnosti, přehled pojmů, definic a nástrojů reklamního působení, zasvěcený výklad reklamních trendů v této oblasti. Kniha je určena především manažerům, mediálním plánovačům a nákupčím reklamy, provozovatelům on line služeb, mediálním pracovníkům, marketingovým manažerům a ředitelům. Podává přehled mediálních egentur působících v České republice pro reklamu na Internetu, stejně jako přehled nejdůležitějších pojmů, definic, metod měření apod. pro on line reklamu. Součástí knihy je rozsáhlá faktografická příloha a velké množství grafů, tabulek a ukázek www stránek.
Autor: | Petr Stuchlík |
Nakladatel: | GRADA Slovakia |
ISBN: | 80-247-0201-0 |
Rok vydání: | 2002 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 228 |
Zařazení: | příručky • internet • internetová reklama |
Mohlo by se vám také líbit..