Termín obdržení zásilky
Dodací doba je ovlivněna statním svátkem ( 01.05 )
Česká pošta Čtvrtek 02.05
PPL Čtvrtek 02.05
Osobní odběr Pátek 03.05
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Coming out of the Closet

 Coming out of the Closet
34 %

2614  Kč 3 936 Kč

Expedice za 2 až 3 dny

Sleva až 70% u třetiny knih
This edited volume shares research on the impact and interaction of campaigns and programming from advertising, marketing, and public relations on internal (e.g., practitioners and employees) and external (e.g., consumers, activists) stakeholders from the LGBT community. Chapters highlight a significant change in the focus of strategic communications and the struggle of practitioners.
Nakladatel: Peter Lang Publishing Inc
ISBN: 9781433119507
Rok vydání: 2013
Jazyk : Angličtina
Vazba: Hardback
Počet stran: 280
Mohlo by se vám také líbit..