Termín obdržení zásilky
Dodací doba je ovlivněna statním svátkem ( 08.05 )
Česká pošta Úterý 13.05
PPL Úterý 13.05
Osobní odběr Středa 14.05
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Intertextualita v reklamě

Intertextualita v reklamě
Sleva až 70% u třetiny knih
Intertextovost, intertextové navazování či textuální intersubjektivita je názor, že žádný umělecký text neexistuje bez návaznosti na jiný text. Cílem studie je analýza reklam z hlediska intertextuality, rozdělení podle jednotlivých typů podtextů.
Nakladatel: Univerzita Karlova
ISBN: 978-80-7290-513-3
Rok vydání: 2013
Jazyk : Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 167
Zařazení: studie reklama a propagace intertextualita
Mohlo by se vám také líbit..