Objektové programování v C++ v příkladech
17
%
379 Kč 455 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Kniha je určena všem zájemcům o objektové programování v jazyce C++, kteří již mají předchozí znalosti jazyka C. Text je budován tak, aby čtenář mohl postupně vlastními silami pochopit objektové programování v jazyce C++. Výklad je doplněn celkem 39 řešenými příklady.
První kapitola uvádí základní odlišnosti mezi jazyky C a C++ bez ohledu na objektové vlastnosti. Jedná se zejména o přetěžovaní a implicitní parametry funkcí, volání odkazem a použití proudů.
Ve druhé kapitole se seznámíme se základy objektového programování v C++. Budou vysvětleny pojmy: zapouzdření, atribut, metoda, úroveň přístupu, konstruktor a destruktor.
Kapitoly 3 a 4 vysvětlují dědičnost a spojené pojmy jako polymorfismus, virtuální metody, RTTI, abstraktní třídy, čisté virtuální metody.
V páté kapitole se probírají výjimky a jsou doplněny informace o operátorech new a delete.
Kapitoly 6 a 7 probírají přetěžování operátorů. Formou praktických příkladů je ukázáno přetížení operátorů pro práci s komplexními čísly a realizace třídy pro práci s řetězci. Dále jsou vysvětleny související pojmy spřátelených tříd a funkcí, mělká a hluboká kopie.
Osmá kapitola doplňuje informace k proudové knihovně. Je uvedena hierarchie proudů, proudy specializované na práci se soubory a řetězci. Připojena je též ukázka definování uživatelských proudových manipulátorů.
Devátá kapitola probírá konstantní a statické členy, tedy konstantní a statické atributy nebo metody.
Kapitoly 10, 11 a 12 jsou věnovány abstraktním datovým typům (ADT). Nejdříve jsou zopakovány obecné informace o datových typech, dále se probírají pojmy signatura a axiom. Jednotlivé příklady jsou zaměřeny na jednosměrný spojový seznam, polymorfní seznam, zásobník, frontu a obousměrný seznam s ukazovátkem.
Třináctá kapitola probírá šablony a genericitu, hlavním příkladem je šablona zásobníku.
Čtrnáctá kapitola doplňuje zbývající rysy jazyka C++ tedy prostory jmen a ukazatele do tříd.
Patnáctá kapitola je úvodem do standardní knihovny šablon (STL). Probírány jsou zejména šablony vector a map a dále iterátory a algoritmy
Nakladatel: | BEN - technická literatura |
ISBN: | 978-80-7300-421-7 |
Rok vydání: | 2011 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 148 |
Zařazení: | monografie • C++ |
Mohlo by se vám také líbit..
-
A Game of Thrones Leather-Cloth Boxed...
Martin, George R. R.
-
A Game of Thrones: the Story Continue...
George R.R. Martin
-
Stmívání - BOX 1-4
Stephenie Meyer
-
World of WarCraft - Oficiální kuchařka
Chelsea Monroe-Cassel
-
Atlasova vzpoura
Ayn Rand
-
Star Wars, Darth Plagueis
Luceno, James
-
Bestiář Harryho Pottera
Zita Janáčková; Lenka Andrýsková
-
Harry Potter and the Philosopher´s S...
J. K. Rowling
-
World of WarCraft - Kronika 1
Metzen Chris, Burns Matt, Brooks Robert,
-
Harry Potter - Magická místa z filmů
Revensonová Jody
-
Hra o trůny
George R. R. Martin
-
Deadpool - Drákulova výzva
Brian Posehn, Gerry Dugan, Reilly Brown
-
CNC obráběcí stroje a jejich programo...
-
Elektrotechnická schémata a zapojení 1
-
Návrh a konstrukce desek plošných spojů
-
Elektrotechnická schémata a zapojení 2