Podniková strategie
679 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Současná ekonomická situace nutí manažery a vlastníky podniků v ještě větší míře hledat varianty, jak udržet svoji firmu na trhu. Toto úsilí je často realizováno prostřednictvím krátkodobých až střednědobých cílů, u nichž je patrná snaha o maximální efektivitu a hospodárnost provozu. Této snaze nelze v podstatě nic upřít, pokud je součástí dlouhodobé růstové vize celého podniku. Právě vizi a snahu o budoucí rozvoj podniku však v současné době u mnohých manažerů postrádáme. Cílem publikace je proto nabídnout pohled na možnosti dlouhodobého rozvoje firmy. Na příkladu řady reálných firem je ukázáno, že to, co odlišuje dobré firmy od těch horších, je jejich dlouhodobá strategie, která se vedle provozní stránky zaměřuje především na inovace, internacionalizaci a spolupráci s ostatními subjekty na trhu. V dnešní době nelze hledat konkurenční výhodu firmy pouze v jejím nitru, ale především ve schopnosti užší integrace se svým okolím.
Jednotlivé kapitoly publikace provedou čtenáře celým procesem tvorby podnikové strategie, od analýzy vnějšího a vnitřního prostředí přes návrh strategických variant až po konečné hodnocení a výběr té nejlepší budoucí cesty.
Text je rozdělen do 10 kapitol:
1. Podniková strategie
2. Vnější okolí podniku
3. Vnitřní zdroje podniku
4. Konkurenční strategie
5. Celopodniková strategie a život podniku
6. Strategie internacionalizace podnikových činností
7. Inovační strategie
8. Fúze, akvizice a strategické aliance
9. Firemní kultura, etika v podnikání a společenská odpovědnost firmy
10. Volba strategie a měření její efektivity
Publikace je určena především profesionálům, členům vrcholového managementu, akcionářům a majitelům firem, kteří mohou nalézt na příkladech úspěšných světových i českých firem různé analogie, které by mohly být použitelné i v jejich podmínkách. Publikace je vhodná také pro studenty VŠ ekonomického zaměření.
Nakladatel: | Nakladatelství C.H.Beck-CZ |
ISBN: | 978-80-7400-507-7 |
Rok vydání: | 2014 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 304 |
Zařazení: | monografie • strategický management • podnikový management |
Mohlo by se vám také líbit..
-
An Autobiography
Gandhi Mohandas K.
-
Tradycje kulinarne Japonii
Tomaszewska-Bolałek Magdalena
-
Szokujące fakty z życia reportera
Luyendrijk Joris
-
Szkarłatny kwiat kamelii
Ossendowski Antoni Ferdynand
-
Listy do mojego oprawcy
Asadi Huszang
-
Jadę sobie
Filipczak Marzena
-
Od szczytu do otchłani
Ossendowski Antoni Ferdynand
-
Armenia
Brzeziecki Andrzej, Nocuń Małgorzata
-
Wielki słownik japońskiej broni białej
Matusiak Marek, Mydel Marek
-
Świat ma zapach przypraw Indie
Marczyńska-Luttge Bożena
-
Biała gorączka
Hugo-Bader Jacek
-
Mój brat obalił dyktatora
Haszczyński Jerzy
-
Základy ekonomie
Robert Holman
-
Zákon o majetkovém vyrovnání s církve...
Valeš
-
Notářský řád a řízení o dědictví. Kom...
Miloslav Jindřich
-
Občanský zákoník I.
Linda Perina