Termín obdržení zásilky
Česká pošta Úterý 06.05
PPL Úterý 06.05
Osobní odběr Středa 07.05
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Product Placement a jeho vliv při umístnění v audiovizuálních pořadech

Product Placement a jeho vliv při umístnění v audiovizuálních pořadech

175  Kč

Expedice za 2 až 3 dny

Sleva až 70% u třetiny knih
Publikácia sa zaoberá umiestnením výrobku - product placementu, najmä v náväznosti na jeho legalizáciu v práve ČR. Rozobrané sú základné aspekty product placementu, jednak z hľadiska jeho zákonného rámca, jednak z hľadiska dopadu na verejnosť - užívateľa audiovizuálneho vysielania či internetového vysielania.
Nakladatel: Key publishing
ISBN: 978-80-7418-111-5
Rok vydání: 2011
Jazyk : Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 69
Zařazení: monografie televizní vysílání reklama a propagace regulace reklamy rozhlasové vysílání product placement
Mohlo by se vám také líbit..