Billboard - součást outdoorové reklamy aneb Žijeme v džungli?
21
%
227 Kč 288 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
První odborná publikace na téma outdoorové reklamy v českém prostředí. Autorka se tématem dlouhodobě zabývá a podařilo se jí shromáždit všechny podstatné informace o historii, struktuře a fungování billboardu. Cenné jsou také odkazy k estetickým a etickým aspektům a legislativním problémům. Publikace je doplněna mnoha konkrétními ukázkami a příklady z prostředí domácího, ale i blízce zahraničního. Kniha je určena jak odborné veřejnosti, především pak studentům marketingových a marketingově komunikačních oborů, tak i širokému laickému publiku, které specifická problematika venkovní reklamy zajímá.
Miroslav Zelinský
Nakladatel: | Key publishing |
ISBN: | 978-80-7418-206-8 |
Rok vydání: | 2014 |
Jazyk : | Čeština |
Počet stran: | 154 |
Zařazení: | monografie • billboardy • venkovní reklama |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Gravity Falls: Journal 3
Hirsch Alex
-
Sára Kniha první
Esther Hicks
-
Staré řecké báje a pověsti
Eduard Petiška
-
Když draka bolí hlava
Petr Šiška
-
Sára Kniha druhá
Esther, Jerry Hicks
-
Girl Online
Sugg Zoe
-
Malý princ
Saint-Exupéry Antoine de
-
Všechno nejlepší, paní Láryfáry
Betty MacDonald
-
Dobrodružství pavouka Čendy
Pavel Maurer
-
Girl Online 3 - Jde svou cestou
Sugg Zoe
-
Běž, chlapče, běž
Uri Orlev
-
Tři zlaté klíče
Max Bolliger
-
Základy společenských věd I. Základy ...
-
Příručka pro piloty vrtulníku
Robert Pláteník
-
Základy pracovního práva - 2. vydání
Tereza Erényi
-
Právní prostředí podnikatele