Termín obdržení zásilky
Česká pošta Středa 10.09
PPL Středa 10.09
Osobní odběr Čtvrtek 11.09
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Billboard - součást outdoorové reklamy aneb Žijeme v džungli?

Billboard - součást outdoorové reklamy aneb Žijeme v džungli?
21 %

227  Kč 288 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
První odborná publikace na téma outdoorové reklamy v českém prostředí. Autorka se tématem dlouhodobě zabývá a podařilo se jí shromáždit všechny podstatné informace o historii, struktuře a fungování billboardu. Cenné jsou také odkazy k estetickým a etickým aspektům a legislativním problémům. Publikace je doplněna mnoha konkrétními ukázkami a příklady z prostředí domácího, ale i blízce zahraničního. Kniha je určena jak odborné veřejnosti, především pak studentům marketingových a marketingově komunikačních oborů, tak i širokému laickému publiku, které specifická problematika venkovní reklamy zajímá. Miroslav Zelinský
Nakladatel: Key publishing
ISBN: 978-80-7418-206-8
Rok vydání: 2014
Jazyk : Čeština
Počet stran: 154
Zařazení: monografie billboardy venkovní reklama
Mohlo by se vám také líbit..