Termín obdržení zásilky
Dodací doba je ovlivněna statním svátkem ( 01.05 )
Česká pošta Pátek 03.05
PPL Pátek 03.05
Osobní odběr Pondělí 06.05
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Management cestovní kanceláře a cestovní agentury

Management cestovní kanceláře a cestovní agentury
9 %

226  Kč 248 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Publikace se zabývá současnou problematikou řízení cestovních kanceláří a agentur v České republice a je primárně určená pro studium předmětu Management cestovní kanceláře. Autoři prezentují v osmi kapitolách postavení a činnost těchto organizací v oblasti výjezdového cestovního ruchu, příjezdového cestovního ruchu a domácího cestovního ruchu. Důraz kladou především na procesy tvorby a prodeje zájezdů a procesy distribuce dalších služeb cestovního ruchu. Součástí výkladu je i charakteristika vnějšího a vnitřního prostředí cestovních kanceláří a agentur. Předností publikace je skutečnost, že teoretický výklad je bohatě doplněn praktickými příklady a ukázkami dokumentů, které umožňují čitateli úplný pohled a pochopení problematiky řízení cestovních kanceláří a agentur. Autoři vycházejí ze své dlouholeté práce v organizacích cestovního ruchu a podařilo se jim dobře transformovat a uplatnit praktické znalosti oboru cestovního ruchu v odborném textu. Publikaci lze charakterizovat jako ucelený a srozumitelný odborný text, který je základem pro studium předmětu Management cestovní kanceláře na vyšších odborných a vysokých školách se studijními programy z oblasti cestovního ruchu. Je vhodná i pro širší odbornou veřejnost.
Autor:
Nakladatel: UJAK Praha
ISBN: 978-80-86723-78-5
Rok vydání: 2009
Jazyk : Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 120
Zařazení: učebnice vysokých škol cestovní kanceláře management cestovního ruchu
Mohlo by se vám také líbit..