Deutsch im Tourismus + CD
386 Kč 395 Kč
Expedice za 2 až 3 dny
Sleva až 70% u třetiny knih
Druhé vydání úspěšné učebnice „Deutsch im Tourismus“ je určena žákům středních nebo vyšších odborných škol cestovního ruchu a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, kteří se chtějí buď v odborně zaměřených jazykových kurzech či v samostudiu jazykově zdokonalit. Předpokládá základní jazykové znalosti v rozsahu dvou dílů učebnic „Němčiny pro jazykové školy“, popř. „Sprechen Sie Deutsch ?“.
Jejím obsahem je odborná komunikace v základních oblastech cestovního ruchu – v hotelnictví, ve veřejném stravování, cestovních kancelářích a v lázeňství. Odráží řadu reálných situací, do kterých se dostává recepční, hotelový manažer, číšník, průvodce či pracovník lázeňství. Tématicky je proto učebnice velmi pestrá: Uživatel se seznámí s jazykovými prostředky, potřebnými při vyřizování nejrůznějších přání, dotazů či stížností hotelového hosta včetně dotazů na město, okolí, služby či počasí. Osvojí si řečové dovednosti při obsluze hosta v restauraci počínaje nabídku jídel a nápojů, převzetím objednávky či telefonické rezervace a placením konče. Naučí se přivítat cestovní skupinu, provádět městem a zodpovědět časté otázky kladené cestovnímu průvodci popř. průvodci městem. Je uveden do komunikace v oblasti wellness a lázeňství.
I když je největší pozornost věnována každodenní pracovní komunikaci, nejsou zanedbána ani další poslání jazykové výuky. Studující si rozšíří i své odborné znalosti – např. o členění hotelů, parahotelnictví, kongresové turistice, hodnocení hotelů, proměně našich stravovacích návyků, typologii lázeňských hostů, významných osobnostech v oblasti cestovního ruchu jako byli Karl Baedecker nebo Cäsar Ritz aj. Pozornost je věnována i německy mluvícím zemím a jejich cestovnímu ruchu i jazykovým zvláštnostem rakouské němčiny. Přitom je soustavně srovnáváno s českou realitou, popř. jsou studující k takovému srovnání vybízeni.
Jak ukazuje zběžný pohled na obsah učebnice, je zde rozvíjena i dovednost písemné profesní komunikace, zejména hotelové korespondence. Uživatel se v souvislosti s tématem dané lekce seznámí se základními typy vzorových dopisů hotelové korespondence (poptávka, žádost o rezervaci, nabídka, potvrzení stavu rezervace, stížnost, reklamace atd.).
V každé lekci je rovněž nacvičován poslech s porozuměním. Jde především o texty dialogické – jsou nahrány rodilými mluvčími. Nahrávky těchto textů na CD jsou připojeny k učebnici.
Nakladatel: | Ekopress |
ISBN: | 978-80-87865-08-8 |
Rok vydání: | 2014 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 326 |
Zařazení: | němčina • učebnice středních škol • oborová terminologie • učebnice vyšších odborných škol • cestovní ruch |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Anatomie 1.
Radomír Čihák
-
Psychologie Atkinsonové a Hilgarda
S. Noel-Hoeksema; L. B. Frederickson; W. A. Wagenaar
-
Odmaturuj! ze společenských věd
-
Somatologie
Dylevský Ivan
-
FOREX – Ziskové intradenní a swingové...
Lien Kathy
-
Chcete se dostat na lékařskou fakultu...
-
Vývojová psychologie
Dana Krejčířová; Josef Langmeier
-
Matrix Božský zdroj
Gregg Braden
-
Učebnice ájurvédy I. - Základní principy
Vasant Lad
-
CNC obráběcí stroje a jejich programo...
-
Speciální patologie
Ctibor Povýšil
-
Gödel, Escher, Bach Existencionální g...
Douglas R. Hofstadter
-
Angličtina pro provoz hotelů a společ...
Josef Pytelka
-
Economy in English
-
Základy ekonomie sportu
Vladimír Hobza
-
Ekonomika a řízení odvětví veřejného ...
Rektořík, Jaroslav