Podnikání malých a středních podniků na mezinárodních trzích
277 Kč
Expedice za 2 až 3 dny
Sleva až 70% u třetiny knih
Liberalizace trhu a rozsáhlá regionální ekonomická integrace ve světě otevřela malým a středním podnikům dveře na mezinárodní trhy. Do mezinárodního podnikatelského dění se zapojuje stále více malých a středních podniků. Podniky, které se rozhodnou zapojit do mezinárodního podnikání, si musí být vědomy nejen podnikatelských příležitostí, ale i rizik, se kterými je mezinárodní podnikání spojeno. Rozhodnutí o vstupu na zahraniční trhy patří ke klíčovým dlouhodobým strategickým rozhodnutím, které s sebou přináší podstatné změny v řízení podniku.
Malé a střední podniky čelí stejným strategickým volbám jako velké/nadnárodní podniky, ale často s omezenými zdroji v oblasti finanční, personální a manažerské. Navzdory těmto omezením jsou malé a střední podniky významným a rostoucím prvkem mezinárodního podnikatelského prostředí a zvážením svých výhod a problémů jsou schopny překonat bariéry vstupu na zahraniční trhy a být na těchto trzích úspěšné.
Rostoucí zájem o problematiku internacionalizace podnikatelských subjektů vedl k sepsání této publikace. Text je rozdělen do čtyř hlavních kapitol, které seznamují čtenáře s podstatou mezinárodních podnikatelských aktivit, přístupy k internacionalizaci podnikatelských aktivit, managementem procesu internacionalizace a faktory ovlivňujícími proces internacionalizace podnikatelských aktivit.
Teoretické poznatky jsou doplněny příklady z konkrétní podnikatelské praxe procesu internacionalizace. Tyto příklady mohou sloužit jako určitá inspirace a ukázka možností podnikatelského působení na zahraničních trzích.
Součástí kapitol je „Dodatek“, v němž je ilustrována konkrétní situace českých podniků na zahraničních trzích. V těchto dodatcích jsou uváděna data jednak ze sekundárních zdrojů (data statistického charakteru), tak data z primárního zdroje. Primárním zdrojem dat byl autorem realizovaný výzkum na území České republiky v období března až dubna 2013. Primárním cílem tohoto výzkumu bylo zmapování procesu internacionalizace podnikatelských aktivit českých podniků.
Nakladatel: | Ekopress |
ISBN: | 978-80-87865-16-3 |
Rok vydání: | 2015 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 178 |
Zařazení: | monografie • management • malé a střední podniky • mezinárodní podnikání |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Bojový manuál - Příručka profesionáln...
-
Uniformy a označení příslušníků zbran...
Wade Krawczyk; Peter Lukacs
-
Měsíc nad Soho
Ben Aaronovitch
-
Speciální jednotka
Martina Perlíková
-
Samopaly
Ian V. Hogg
-
Psychická & fyzická odolnost
Alexander Stilwell
-
Encyklopedie bojových technik
McNab,Fowler
-
Odstřelovač SAS a speciálních jednotek
Martin J. Dougherty
-
Čeští lvi pod Hindúkušem
Petr Blahuš
-
Z Chotovenky do války - Válečné a pov...
Scheinpflug Walter
-
Pokročilé techniky Čchin-Na
Bohumír Balner; Rostislav Balner
-
Bitva o pevnost Qala-e Džangi - Nekon...
Doug Stanton
-
Anglicko-český a česko-anglický slovn...
Bočánková, Milena; Kalina, Miroslav
-
Economy in English
-
Příručka úspěšného obchodování na kom...
-
Deutsch an der Uni