Podnikání malých a středních podniků na mezinárodních trzích
277 Kč
Odesíláme do 5 až 7 dní
Sleva až 70% u třetiny knih
Liberalizace trhu a rozsáhlá regionální ekonomická integrace ve světě otevřela malým a středním podnikům dveře na mezinárodní trhy. Do mezinárodního podnikatelského dění se zapojuje stále více malých a středních podniků. Podniky, které se rozhodnou zapojit do mezinárodního podnikání, si musí být vědomy nejen podnikatelských příležitostí, ale i rizik, se kterými je mezinárodní podnikání spojeno. Rozhodnutí o vstupu na zahraniční trhy patří ke klíčovým dlouhodobým strategickým rozhodnutím, které s sebou přináší podstatné změny v řízení podniku.
Malé a střední podniky čelí stejným strategickým volbám jako velké/nadnárodní podniky, ale často s omezenými zdroji v oblasti finanční, personální a manažerské. Navzdory těmto omezením jsou malé a střední podniky významným a rostoucím prvkem mezinárodního podnikatelského prostředí a zvážením svých výhod a problémů jsou schopny překonat bariéry vstupu na zahraniční trhy a být na těchto trzích úspěšné.
Rostoucí zájem o problematiku internacionalizace podnikatelských subjektů vedl k sepsání této publikace. Text je rozdělen do čtyř hlavních kapitol, které seznamují čtenáře s podstatou mezinárodních podnikatelských aktivit, přístupy k internacionalizaci podnikatelských aktivit, managementem procesu internacionalizace a faktory ovlivňujícími proces internacionalizace podnikatelských aktivit.
Teoretické poznatky jsou doplněny příklady z konkrétní podnikatelské praxe procesu internacionalizace. Tyto příklady mohou sloužit jako určitá inspirace a ukázka možností podnikatelského působení na zahraničních trzích.
Součástí kapitol je „Dodatek“, v němž je ilustrována konkrétní situace českých podniků na zahraničních trzích. V těchto dodatcích jsou uváděna data jednak ze sekundárních zdrojů (data statistického charakteru), tak data z primárního zdroje. Primárním zdrojem dat byl autorem realizovaný výzkum na území České republiky v období března až dubna 2013. Primárním cílem tohoto výzkumu bylo zmapování procesu internacionalizace podnikatelských aktivit českých podniků.
Nakladatel: | Ekopress |
ISBN: | 978-80-87865-16-3 |
Rok vydání: | 2015 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 178 |
Zařazení: | monografie • management • malé a střední podniky • mezinárodní podnikání |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Cukrfree
Janina Černá
-
Mnich, který prodal své ferrari
Robin S. Sharma
-
BARF Krmení psa přirozenou stravou
Kateřina Novosádová
-
Žítkovské bohyně
Kateřina Tučková
-
Udělej si svoji knihu
neuveden
-
Němčina pro jazykové školy nově 1 UČ ...
Věra Höppnerová
-
Encyklopedie tanků a obrněných vozide...
neuveden
-
Česky krok za krokem 2
Pavla Bořilová; Lída Holá
-
Emoční inteligence
Daniel Goleman
-
Sirotčinec slečny Peregrinové pro pod...
Ransom Riggs
-
Střet civilizací
Samuel P. Huntington
-
Angličtina pro jazykové školy I.
Stella Nangonová
-
The Power of Communication and The Ga...
kolektív autorov.
-
Deutsch im Gespräch
Věra Höppnerová
-
Základní proměny české ekonomiky v up...
Zamrazilová, Eva; kolektiv autorů
-
Mikroekonomie 1 – pro bakalářské studium
Faltová Leitmanová Ivana, Alina Jiří, Petrách Filip, Šetek Jaroslav, Volek Tomáš