Podnikání malých a středních podniků na mezinárodních trzích
17
%
218 Kč 262 Kč
Expedice za 2 až 3 dny
Sleva až 70% u třetiny knih
Liberalizace trhu a rozsáhlá regionální ekonomická integrace ve světě otevřela malým a středním podnikům dveře na mezinárodní trhy. Do mezinárodního podnikatelského dění se zapojuje stále více malých a středních podniků. Podniky, které se rozhodnou zapojit do mezinárodního podnikání, si musí být vědomy nejen podnikatelských příležitostí, ale i rizik, se kterými je mezinárodní podnikání spojeno. Rozhodnutí o vstupu na zahraniční trhy patří ke klíčovým dlouhodobým strategickým rozhodnutím, které s sebou přináší podstatné změny v řízení podniku.
Malé a střední podniky čelí stejným strategickým volbám jako velké/nadnárodní podniky, ale často s omezenými zdroji v oblasti finanční, personální a manažerské. Navzdory těmto omezením jsou malé a střední podniky významným a rostoucím prvkem mezinárodního podnikatelského prostředí a zvážením svých výhod a problémů jsou schopny překonat bariéry vstupu na zahraniční trhy a být na těchto trzích úspěšné.
Rostoucí zájem o problematiku internacionalizace podnikatelských subjektů vedl k sepsání této publikace. Text je rozdělen do čtyř hlavních kapitol, které seznamují čtenáře s podstatou mezinárodních podnikatelských aktivit, přístupy k internacionalizaci podnikatelských aktivit, managementem procesu internacionalizace a faktory ovlivňujícími proces internacionalizace podnikatelských aktivit.
Teoretické poznatky jsou doplněny příklady z konkrétní podnikatelské praxe procesu internacionalizace. Tyto příklady mohou sloužit jako určitá inspirace a ukázka možností podnikatelského působení na zahraničních trzích.
Součástí kapitol je „Dodatek“, v němž je ilustrována konkrétní situace českých podniků na zahraničních trzích. V těchto dodatcích jsou uváděna data jednak ze sekundárních zdrojů (data statistického charakteru), tak data z primárního zdroje. Primárním zdrojem dat byl autorem realizovaný výzkum na území České republiky v období března až dubna 2013. Primárním cílem tohoto výzkumu bylo zmapování procesu internacionalizace podnikatelských aktivit českých podniků.
Nakladatel: | Ekopress |
ISBN: | 978-80-87865-16-3 |
Rok vydání: | 2015 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 178 |
Zařazení: | monografie • management • malé a střední podniky • mezinárodní podnikání |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Windows Server 2012 R2
Boddenberg, Ulrich B.
-
Občanské právo hmotné 1
Jan Dvořák; Jiří Švestka; Michaela Zuklínová
-
Občanské právo hmotné 3
Jan Dvořák; Jiří Švestka
-
Velké dějiny zemí Koruny české - Právo
Karel Schelle
-
Vyhořelá společnost
Han Byung-Chul
-
Základy práva pro neprávníky
Jana Horáková
-
Tři minuty do soudného dne - Příběh n...
Joe Navarro
-
Zákon o silničním provozu s komentáře...
Helena Kučerová
-
Občanské právo hmotné 2 - Díl druhý: ...
Kolektiv Autorů
-
Dějiny angloamerického práva
Jan Kuklík; Radim Seltenreich
-
Společenské vědy pro střední školy 3.díl
-
Jak vyplnit daňové přiznání k dani z ...
Pavel Průdký
-
Konsolidace účetních výkazů - Princip...
Vladimír Zelenka
-
Základy finančního účetnictví
Sedláček, Jaroslav
-
Zadávání, hodnocení a kontrola veřejn...
-
Administrativní ceny nemovitostí a je...