Profesionální design v reklame
Sleva až 70% u třetiny knih
Chcete si zpracovat vlastní grafické návrhy tak, aby vypadaly jako od profesionála? Chcete vytvářet vlastní zpravodaje, reklamy, inzeráty, dopisní hlavičky, letáky, výroční zprávy? Máte nainstalované odpovídající počítačové vybavení a seznámili jste se s manuály, a přesto máte pocit, že nevíte, jak na to? Potom je kniha Profesionální design v reklamě přesně pro vás. Naučí vás, jak co nejefektivněji zpracovat tiskové materiály, jak se vyhnout zbytečným chybám a omylům a jak v poměrně krátké době získat znalosti a dovednosti potřebné k úspěchu. Jde o čtvrté, přepracované vydání nejprodávanější publikace od známého odborníka Rogera C. Parkera, který vyučuje DTP design a je autorem 13 velmi populárních knih o počítačové grafice.
Publikace Profesionální design v reklamě již po více než deset let dělá z úplných začátečníků mistry grafiky DTP. Nyní se vám dostává do rukou její čtvrté vydání, doplněné a přepracované s více než dvěma sty novými příklady, které vás naučí, jak:
· Navést pohled čtenáře přesně tam, kde ho chce mít.
· Zvolit ten správný typ písma, upravit jeho velikost a dynamicky ho rozvrhnout na stránku.
· Vybrat odpovídající ilustrace a fotografie a rozmístit je v dokumentu takovým způsobem, aby byl výsledek vašeho snažení bez zbytečných komplikací působivý.
· Ušetřit čas, peníze a nervy při jednání s reprografickými středisky.
· Vytvářet efektní zpravodaje, reklamy, inzeráty, dopisní hlavičky, letáky, výroční zprávy a tak dále.
· Předvídat, s jakými problémy se můžete sekat v reprografickém studiu, při práci s barevnou laserovou tiskárnou a při barevném tisku.
Nakladatel: | SoftPress s.r.o |
ISBN: | 80-902824-0-7 |
Rok vydání: | 2000 |
Vazba: | pevná |
Počet stran: | 320 |
Zařazení: | příručky • počítačová grafika • počítačová typografie • desktop publishing |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Milk and Honey
Kaur Rupi
-
Muž, který chtěl být šťastný
Laurent Gounelle
-
Člověk a jeho symboly
Carl Gustav Jung
-
Život naživo
Vladimír Kafka
-
Psychologie Atkinsonové a Hilgarda
S. Noel-Hoeksema; L. B. Frederickson; W. A. Wagenaar
-
Emoční inteligence
Daniel Goleman
-
Umělcova cesta
Julia Cameron
-
Digitální demence
Manfred Spitzer
-
Neradost
Karel Novotný
-
Debordelizace hlavy
Ivo Toman
-
Červená kniha Čtenářská edice
Carl Gustav Jung; Sonu Shamdasani; John Peck
-
Psychologie sériových vrahů - 200 sku...
Andrej Drbohlav
-
Průvodce základy počítačů - absolutní...
-
Internet pro každého
-
Adobe Acrobat 6.0 Professional oficiá...
-
Windows 2000 Professional za 10 minut
Jane Calabria