Rozvoj osobnosti vysokoškoláků jako součást kvality výuky
23
%
144 Kč 186 Kč
Odesíláme do 3 až 5 dní
Sleva až 70% u třetiny knih
Publikace se zabývá dosud málo respektovanou problematikou – působením vysokých škol jako výchovných institucí. Součástí studia na vysoké škole je utváření osobnosti každého studenta. Utváření osobnosti je spojeno především s procesem interiorizace hodnot. Jde o to, jaké hodnoty vysoké školy a vzdělávání na nich studentům nabízí. Mělo by jít o hodnoty žádoucí. Publikace hodnotí aktivity spojené s učením se svobodě jako základ dobrého působení vysokých škol na rozvoj osobnosti jejich studentů. Rodíme se s dispozicí ke svobodě, bez učení se svobodě tyto dispozice ale neumíme uplatňovat. Do jaké míry se vysokým školám daří, aby se jejich studenti během studia současně učili svobodě, je atributem míry kvality těchto škol a studia na nich. Tuto dimenzi kvality vysokoškolského vzdělávání dosud téměř vůbec nebereme v úvahu.
Autor: | Libor Prudký |
Nakladatel: | Centrum pro studium demokracie |
ISBN: | 9788073253523 |
Jazyk : | Čeština |
Počet stran: | 112 |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Vyšší princip?
Michal Nový
-
Kultura a anarchie
Matthew Arnold
-
V pasti eura
Hans-Werner Sinn
-
Euro
David Marsh
-
Příběhy povolání a obrácení v biblick...
Jan Vybíral
-
Prezidentské voľby na Slovensku v rok...
Marek Rybář
-
Národní strana v kontextu krajní prav...
Josef Smolík
-
Eschatologický existencialismus Nikol...
Martin Jabůrek
-
Šance zpola využitá
Ondřej Mocek
-
Kapitoly z renesanční filosofie
Tomáš Nejeschleba
-
Krajské volby 2008
M. Pink
-
Cesta Páně
John z Taizé
-
Osobnost Dominika Pecky
Petr Husák
-
Stejné povolání, rozdílní muži
Mary Gautier
-
Imanence a sociální pouto
Pavel Barša
-
Dědická praxe, sňatkové strategie a p...
Lenka Jakoubková Budilová