Rozvoj osobnosti vysokoškoláků jako součást kvality výuky
20
%
142 Kč 177 Kč
Expedice za 2 až 3 dny
Sleva až 70% u třetiny knih
Publikace se zabývá dosud málo respektovanou problematikou – působením vysokých škol jako výchovných institucí. Součástí studia na vysoké škole je utváření osobnosti každého studenta. Utváření osobnosti je spojeno především s procesem interiorizace hodnot. Jde o to, jaké hodnoty vysoké školy a vzdělávání na nich studentům nabízí. Mělo by jít o hodnoty žádoucí. Publikace hodnotí aktivity spojené s učením se svobodě jako základ dobrého působení vysokých škol na rozvoj osobnosti jejich studentů. Rodíme se s dispozicí ke svobodě, bez učení se svobodě tyto dispozice ale neumíme uplatňovat. Do jaké míry se vysokým školám daří, aby se jejich studenti během studia současně učili svobodě, je atributem míry kvality těchto škol a studia na nich. Tuto dimenzi kvality vysokoškolského vzdělávání dosud téměř vůbec nebereme v úvahu.
Autor: | Libor Prudký |
Nakladatel: | Centrum pro studium demokracie |
ISBN: | 9788073253523 |
Jazyk : | Čeština |
Počet stran: | 112 |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Příběhy povolání a obrácení v biblick...
Jan Vybíral
-
Komparativní analýza konfliktů v Aceh...
Lenka Špičanová
-
Boží slovo a slovo lidské
Jiří Hanuš
-
Národní strana v kontextu krajní prav...
Josef Smolík
-
Šance zpola využitá
Ondřej Mocek
-
Služebníci neužiteční
Eva Doležalová
-
V pasti eura
Hans-Werner Sinn
-
Krajské volby 2008
M. Pink
-
Křesťanský svět
Martin E. Marty
-
Laboratoř sekularizace
Petr Fiala, Markéta Pitrová
-
Občané, demokraté a straníci
Petr Fiala, Markéta Pitrová
-
Euro
David Marsh
-
Vyšší princip?
Michal Nový
-
Křesťanství a romantismus
Eva Doležalová
-
Cesta Páně
John z Taizé
-
Křesťanství a lidská práva
Jiří Hanuš