Rozvoj osobnosti vysokoškoláků jako součást kvality výuky
16
%
149 Kč 177 Kč
Odesíláme do 5 až 7 dní
Sleva až 70% u třetiny knih
Publikace se zabývá dosud málo respektovanou problematikou – působením vysokých škol jako výchovných institucí. Součástí studia na vysoké škole je utváření osobnosti každého studenta. Utváření osobnosti je spojeno především s procesem interiorizace hodnot. Jde o to, jaké hodnoty vysoké školy a vzdělávání na nich studentům nabízí. Mělo by jít o hodnoty žádoucí. Publikace hodnotí aktivity spojené s učením se svobodě jako základ dobrého působení vysokých škol na rozvoj osobnosti jejich studentů. Rodíme se s dispozicí ke svobodě, bez učení se svobodě tyto dispozice ale neumíme uplatňovat. Do jaké míry se vysokým školám daří, aby se jejich studenti během studia současně učili svobodě, je atributem míry kvality těchto škol a studia na nich. Tuto dimenzi kvality vysokoškolského vzdělávání dosud téměř vůbec nebereme v úvahu.
Autor: | Libor Prudký |
Nakladatel: | Centrum pro studium demokracie |
ISBN: | 9788073253523 |
Jazyk : | Čeština |
Počet stran: | 112 |
Mohlo by se vám také líbit..
-
V pasti eura
Hans-Werner Sinn
-
Vyšší princip?
Michal Nový
-
Milosrdenství
Walter Kasper
-
České prezidentské volby v roce 2013
-
Jak se píšou dějiny
Kevin Passmore
-
Jít Hospodinu po krku
Jason Kalman
-
Hudební cesta
Philippe Nemo
-
Většinový systém pro sněmovní volby?
Stanislav Balík
-
Stát nebo stav?
Vojtěch Belling
-
Výjimečný případ Evropa
Grace Davie
-
Minulost a současnost, paměť a dějiny
Zdeněk Vašíček
-
Antické křesťanství
Jana Plátová
-
Jak dnes mluvit o Bohu?
Fabrice Hadjadj
-
Postkomunistické nedemokratické režimy
Jan Holzer
-
Historická kniha mého srdce
Jiří Hanuš
-
Komparativní analýza konfliktů v Aceh...
Lenka Špičanová