Statistika v terénních průzkumech, 3. vydání
393 Kč 398 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Výzkumy veřejného mínění významně ovlivňují chování politických sil, průzkumy trhu se stávají přímou součástí rozhodovacího procesu ve firmách, nacházejí uplatnění u výrobců, prodejců, v reklamě, ve finančních institucích i ve službách. Praktická analýza údajů z terénních průzkumů, které často nemohou být zjišťovány jinak než dotázáním zkoumané osoby, je však dnes nemyslitelná bez využití výpočetních systémů. Již třetí, výrazně přepracované vydání knihy se zabývá pořizováním a především vyhodnocováním dat ve výzkumech trhu a veřejného mínění z pohledu statistika. Z obsahu: Pořizování dat; Rozsah výběru a kritéria jeho volby; Statistické zpracování primárních dat; Zobecňování z výběru na populaci; Srovnání dvou nebo více populací; Ověřování a modelování závislostí v kontingenčních tabulkách; Metody vícerozměrné statistiky; Faktorová analýza; Korelační analýza; Vícerozměrné škálování atd.
Autor: | Iva Pecáková |
Nakladatel: | Professional Publishing |
ISBN: | 978-80-88260-10-3 |
Rok vydání: | 2018 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | Vázaný |
Počet stran: | 256 |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Statistika v příkladech 2. vydání
Marek, Luboš; kolektív autorov
-
Lisabonská strategie
Klvačová, Eva
-
Pojišťovnictví v globálním prostředí
Mesršmíd, Jaroslav
-
Company Control and Takeovers As a Gr...
Smrčka, Luboš; Plaček, Jan
-
Konkurenční struktury v dodavatelskýc...
Zouhar, Jan
-
Stavební podnikání napříč Evropou
Jana Geršlová
-
Geopolitika Číny
Oskar Krejčí
-
Management ekonomiky správy majetku
Kuda František, Lux Martin
-
Modelování a analýza produkčních systémů
Fiala, Petr
-
Sametová revoluce
Krejčí, Oskar
-
Performance Measurement in Banking: E...
Palečková Iveta
-
Statistika v ekonomii
Kolektiv Autorů
-
Podnikatelka nebo Popelka?
Jana Geršlová
-
Ekonomická diplomacie nové doby
Richard Braun
-
Vnější energetické vztahy Evropské un...
Tichý Lukáš, Dubský Zbyněk
-
Století motocyklu
Reissner Martin