Termín obdržení zásilky
Česká pošta Pátek 01.08
PPL Pátek 01.08
Osobní odběr Pondělí 04.08
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Partizipative Werbekommunikation

Partizipative Werbekommunikation
11 %

1136  Kč 1 276 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Partizipation und Werbekommunikation - Begriffsbestimmung und Einordnung.- Experimente mit partizipativen Werbeformen (1964-1983).- Zwischen Individualisierung und Erlebnisorientierung (1984-2003).- Werbekommunikation in Zeiten der Mitmachkultur(2004-2015).- Typologie partizipativer Werbeformen.
Autor:
Nakladatel: Springer, Berlin
Rok vydání: 2018
Jazyk : Němčina
Vazba: Paperback / softback
Počet stran: 412
Mohlo by se vám také líbit..