Filosofická reflexe několika pojmů školské pedagogiky
10
%
112 Kč 125 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Základní pojmy bývají užívány sice se
samozřejmostí, avšak bez vědomí jejich filosofického fundamentu. V
knize se nejprve krátce vymezují tyto termíny: výchova, výuka,
učitel, teorie vyučování, žák, teorie učení, učivo, vzdělání. Potom
jsou zevrubně prošetřovány ty nejdůležitější, totiž výchova,
vzdělání, učitel, žák a názornost. Protože pedagogika deklaruje, že
výchovné a vzdělávací působení nemá být povrchní, poslední reflexe
se obrací k lidskému nitru.
| Rok vydání: | 2010 |
| Jazyk : | Čeština |
| Druh: | 1 x kniha |
| Vazba: | pevná |
| Počet stran: | 92 |
| Zařazení: | studie • oborová terminologie • pedagogika • filozofie výchovy |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Balet nás baví
Anna Novotná
-
Doprovodné rytmy tanců pro soupravu b...
-
Conrad Drzewiecki
Drajewski Stefan
-
Ludzkie gadanie Życie, rock and roll ...
Szewczyk Krzysztof, Szabłowska Maria
-
Wyśpiewam serce
-
Trio pro jednoho - Kouzlo baletu a ba...
Kolektiv
-
Komedie podle V. K. Klicpery
Milan Šotek
-
W krainie muzyki Podręcznik dla uczni...
Kreiner-Bogdańska Agnieszka
-
The Shifting Point
Brook Peter
-
Historia muzyki chrześcijańskiej
-
Zasady muzyki
Wesołowski Franciszek
-
Michael Clark
Ostende, Florence
-
The Moving Researcher
Fernandes, Ciane
-
Arystoksenos z Tarentu
Maciejewska Anna
-
Brazylia Muzyczna podróż Krzysztofa W...
Wiernicki Krzysztof
-
W rytmie kroków i podskoków z płytą CD
Forecka-Waśko Katarzyna
