Škola v proměnách
26
%
236 Kč 320 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Publikace je zaměřena na zásadní otázky rozvoje škol v současné době. Autor v ní nejprve pojednává o specifických charakteristikách škol jako institucí, organizací a pospolitostí a o jejich vedení, řízení a správě škol v prostředí rostoucího tlaku na vnější odpovědnost. Poté si všímá významných procesů fungování škol – zejména mnohostranných procesů učení a spolupráce ve školách, práce škol s daty, otázek vztahu škol a grantových prostředků, úkolů a výzev plynoucích pro školy ze zesilujících akcentů na celoživotní učení. Stranou nezůstávají ani otázky podpory škol a přípravy vedoucích pracovníků škol – v zájmu toho, aby školy byly schopny uvedené procesy zvládat. Publikace může oslovit zájemce o teorii i praxi – např. teoretiky, výzkumníky, školské politiky, vedoucí pracovníky škol a další
Autor: | Milan Pol |
Nakladatel: | Masarykova Univerzita |
ISBN: | 978-80-210-4499-9 |
Rok vydání: | 2009 |
Jazyk : | Česko-Anglický |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 196 |
Zařazení: | studie • školy • školství • management změny • vzdělávací politika • management školy • klima školy |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Vznik a vývoj satiry v římské litera...
Mariana Poláková
-
Momentum
Jana Horáková
-
Hastábhinaja
Šárka Havlíčková Kysová
-
Scénografie mluví
Příhodová, Barbora Diego Rivera
-
L'absurde dans le théâtre Dada ...
Mariana Kunešová
-
Genetika
D. Peter Snustad
-
Alternative Oil Supply Infrastructure...
Vlček, Tomáš
-
Boris Nikolajevič Čičerin o ruských d...
Šaur, Josef
-
Stochistické modelování jednorozměrný...
-
Enviromentální bezpečnost v České rep...
Martinovský, Petr
-
Angloamerická recepce Ingardenova poj...
Řehulková, Hana
-
Filosofie informace - metateoretická ...
Stodola, Jiří
-
O mezigeneračním učení
Milada Rabušicová
-
Naturalismus a protekcionismus ve st...
Juraj Franek
-
Modelové testové otázky k přijímacím...
Vojtěch Mornstein
-
E-learning jako prostředek pro rozvo...
Marta Botiková