Začínající učitel z pohledu profesního vývoje
11
%
304 Kč 342 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Kniha se věnuje začínajícím učitelům z pohledu vlivů, které formují nejen jejich profesionální kompetence, ale i takové charakteristiky jako je ochota zvládat počáteční obtíže a identifikace s profesí. Prostřednictvím kazuistik autorka demonstruje, že hledání si a utváření vztahu k profesi je proces dlouhodobý, klíčící v raném dětství a pokračující v celém období jeho pregraduální přípravy a následující praxe. Součástí výzkumných výstupů jsou doporučení pro vzdělavatele budoucích učitelů.
| Autor: | Kateřina Juklová |
| Nakladatel: | Gaudeamus |
| ISBN: | 978-80-7435-266-9 |
| Rok vydání: | 2013 |
| Jazyk : | Čeština |
| Vazba: | Viazaná |
| Počet stran: | 177 |
| Zařazení: | monografie • profesní příprava • identita • učitelská profese • učitelé • profesní kompetence • kvalitativní výzkum • 2001-2010 • profesní rozvoj |
