Termín obdržení zásilky
Dodací doba je ovlivněna statním svátkem ( 01.05 )
Česká pošta Čtvrtek 02.05
PPL Čtvrtek 02.05
Osobní odběr Pátek 03.05
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Dítě se sluchovým postižením v MŠ a ZŠ

Dítě se sluchovým postižením v MŠ a ZŠ
6 %

309  Kč 329 Kč

Zboží skladem, ihned k odeslaní
Pokud objednám nyní, kdy zboží dostanu

Sleva až 70% u třetiny knih
Závažné postižení sluchu není automaticky „vstupenkou“ do speciální školy. Podle psycholožky Ivy Jungwirthové téměř u všech dětí, které špatně slyší, stojí za to pokusit se o integraci do běžné školy. Jaké vady sluchu se u dětí mohou vyskytnout? Vady sluchu se podle závažnosti dělí na lehkou, střední a těžkou nedoslýchavost a na praktickou hluchotu. Mít sluchovou vadu neznamená, že člověk neslyší nic, stejně jako u zrakových vad i zde existuje různá míra závažnosti postižení sluchu. Ve speciálních školách těmto dětem chybí především to, co jim může dát pouze integrace - pozitivní vrstevnické řečové vzory a běžné sociální prostředí. Autorka vysvětluje, co s sebou nese vada sluchu, provází čtenáře přehledem pomůcek, které děti s vadou sluchu používají, a podrobně rozebírá výchovně-vzdělávací proces ve škole. Zdůrazňuje důležitost komunikace školy s rodiči a také s odborníky, provádí čtenáře možnostmi, které dává současná legislativa, a nabízí zkušenosti z praxe. Iva Jungwirthová pracuje jako poradkyně a psycholožka ve Středisku rané péče Tamtam v Praze. S integrací dětí se sluchovým postižením do školy má nejen profesní, ale i osobní zkušenost – její syn má závažnou vadu sluchu a prošel integrací v mateřské, základní i střední škole. Nyní studuje prestižní zahraniční vysokou školu.
Autor:
Nakladatel: PORTÁL, s.r.o.
ISBN: 978-80-262-0944-7
Rok vydání: 2015
Jazyk : Čeština
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran: 192
Mohlo by se vám také líbit..