Metody a postupy poznávání žáka
13
%
501 Kč 575 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Publikace (nejen) pro učitele V publikaci naleznete odpovědi na otázky: • Jak si poradit s výukovými obtížemi a jak poznat, co žák potřebuje? • Jak kvalifikovaně volit podpůrná opatření prostřednictvím pedagogické diagnostiky? • Jak zmapovat vztahy ve třídě? • Jak poznat, že práci učitele dělám dobře? • Co k pedagogické diagnostice říká litera zákona? • Je kvalitní pedagogická diagnostika nedílnou součástí dovedností učitele? • Může pedagogická diagnostika napomoci prevenci i řešení výukových i výchovných obtíží? Slovo „diagnostika“ v nás leckdy vzbuzuje dojem, že jde o cosi speciálního, vyhrazeného, ať už je to v kterémkoli oboru lidské činnosti. Ve skutečnosti znamená toto slovo, pokud jde o jeho etymologii, tolik co „rozpoznání“ nebo prostě poznávání. I v činnosti učitele a vychovatele je poznání dítěte výchozím předpokladem porozumění a účinného doprovázení. Diagnostika je prostě branou činnosti pedagoga, má-li být jeho práce zdařilá a účinná. Čtenář se v publikaci setká nejprve s obecnými pojmy diagnostické metodologie, srozumitelně sepsanými pro náležité porozumění tématu. Učí se poznávat projevy jedinečných vlastností dítěte a také rozeznat známky některých poruch, jako jsou třeba vývojové poruchy učení či chování. Práce se školní třídou sama představuje významné téma pedagogické diagnostiky. Najdete tu také přehled legislativního rámce, kapitoly o sebepoznání učitele, o možnostech využití moderní techniky ve škole a mnohé další. Ze všech těchto důvodů je toto dílo nepostradatelnou příručkou, jež by neměla chybět v knihovně těch, kdo svou pedagogickou práci chtějí vykonávat zasvěceně a kompetentně. O potřebě knihy svědčí i to, že její první vydání je rozebráno a vznikla potřeba vydání nového. PhDr. Jaroslav Šturma dětský psycholog, ředitel Dětského centra Paprsek, působí na katedře psychologie FF UK v Praze
Autor: | Václav Mertin; Lenka Krejčová |
Nakladatel: | Wolters Kluwer ČR, a.s. |
ISBN: | 978-80-7552-014-2 |
Rok vydání: | 2016 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
Počet stran: | 400 |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Nebojte se angličtiny
Zdeňka Kastlová
-
Diagnostika dítěte předškolního věku
Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová
-
Cestujeme do pohádek - hra
neuveden
-
Pedagogická psychologie pro učitele -...
Richard Jedlička
-
Jak se děti učí významu slov
Paul Bloom
-
Motivace chování
Milan Nakonečný
-
Výchova bez trestů
Václav Mertin
-
Abeceda pro učitelky mateřských škol
Václav Mertin
-
E-learning – Učení (se) s digitálními...
Jiří Zounek; Libor Juhaňák
-
Základní minimum o korupci a trestním...
Jan Horník
-
Problémy s chováním ve škole – jak na ně
Václav Mertin
-
Moderní didaktika anglického jazyka v...
Lucie Betáková
-
Občanské právo hmotné 1
Jan Dvořák; Jiří Švestka; Michaela Zuklínová
-
Občanské právo hmotné 3
Jan Dvořák; Jiří Švestka
-
Domino Český jazyk pro malé cizince 1
Svatava Škodová
-
Ústava České republiky Ústavní zákon ...
Pavel Rychetský; Tomáš Langášek; Tomáš Herc; Petr Mlsna