Děti ze sociokulturně znevýhodněného prostředí v předškolním vzdělávání
73 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Publikace se jak v teoretické části, tak v části uvádějící zjištění výzkumných šetření, zajímá o tři segmenty objektivní skutečnosti: dítě předškolního věku, jeho vzdělávání a prostředí, v němž dítě tráví svůj život. Ve vzdělávání předškoláka ze sociokulturně znevýhodněného prostředí akcentuje proces inkluze těchto dětí. Uvádí výzkumná zjištění.
Autor: | Radmila Burkovičová |
Nakladatel: | Ostravská univerzita |
ISBN: | 978-80-7464-812-0 |
Rok vydání: | 2016 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 119 |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Analýza vlastivědných (dějepisných) u...
Šimík, Ondřej
-
Naturalizace filosofie v minulosti a ...
Kramoliš, Oldřich
-
Současná ruská a polská zpívaná poezi...
Jelínek, Igor
-
Současná ruská řečová etiketa pro Čechy
Kupcevičová, Jelena; Vilímek, Vítězslav
-
O pojmu logického vyplývání
Etchemendy, John
-
Funkční stylistika ruského jazyka
Nedomová, Zdenka
-
Lumír Čmerda - (nejen) reliéfy a ilus...
Ivánek, Jakub; Urbanová, Svatava
-
Tendence k analytismu v současné rušt...
Nedomová, Zdenka
-
Studia humanitatis ars hermeneutica VI.
Kolektiv Autorů
-
Východoslovanská přísloví a pořekadla...
Eva Mrhačová
-
Vzpomínání aneb Tri dni ma naháňali, ...
Milan Myška
-
Toulky po ztracených krajinách
Jiří Svoboda
-
Umělec v provincii/ Artysta na prowincji
-
Leonardo da Vinci v jubilejním roce 2019
-
Petr Bezruč - bard prvý, co promluvil
-
Sociologické výzvy ve středoevropském...
Horáková, Nicole