Postupy při vzdělávání žáků se specificky narušeným vývojem řeči
26
%
178 Kč 240 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Publikace je zaměřena na problematiku specificky narušeného vývoje řeči (vývojové dysfázie) a možné postupy ve vzdělávání a rozvoji komunikační schopnosti žáků s touto formou narušené komunikační schopnosti. V rámci dílčího výzkumného šetření se oslovení speciální pedagogové, kteří působí na prvním stupni v základních školách logopedických v České republice, vyjadřovali k možnostem využití principů alternativní a augmentativní komunikace v edukaci a logopedické intervenci a také k obtížím ve vybraných oblastech, s nimiž se u svých žáků setkávají.
Autor: | Klenková, Jiřina; Bočková, Barbora; Bytešníková, Ilona |
Nakladatel: | Masarykova Univerzita |
ISBN: | 978-80-210-8137-6 |
Rok vydání: | 2018 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 146 |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Pracoviště jako prostor k učení
Petr Novotný
-
Když se školy učí
Pol, Milan; Hloušková, Lenka; Lazarová, Bohumíra; Novotný, Petr; Sedláček, Martin
-
Studie ze školní pedagogiky
Horká, Hana
-
Socializace do školního jazyka
Šalamounová, Zuzana
-
Proměna kultury školy v pedagogických...
Lenka Hloušková
-
Genetika populací
-
Genetika
D. Peter Snustad
-
Alternative Oil Supply Infrastructure...
Vlček, Tomáš
-
Boris Nikolajevič Čičerin o ruských d...
Šaur, Josef
-
Sagt mir Jemand, was Liebe ist?
Sylvie Stanovská
-
Stochistické modelování jednorozměrný...
-
Malé státy v EU: Případ české republiky
Majer, Robert
-
Slovanské literatury ve střední Evropě
-
Specifika řízení zpětných toků
Radoslav Škapa
-
Enviromentální bezpečnost v České rep...
Martinovský, Petr
-
Angloamerická recepce Ingardenova poj...
Řehulková, Hana