Termín obdržení zásilky
Dodací doba je ovlivněna statním svátkem ( 01.05 )
Česká pošta Pondělí 06.05
PPL Pondělí 06.05
Osobní odběr Úterý 07.05
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Pohled na úroveň čtenářských strategií patnáctiletých žáků v Moravskoslezském kraji

Pohled na úroveň čtenářských strategií patnáctiletých žáků v Moravskoslezském kraji
18 %

144  Kč 175 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Cílem textu je zamyslet se nad hledáním odpovědí, jaké čtenářské dovednosti a čtenářské strategie uplatňují vybraní patnáctiletí žáci v MSK ČR k porozumění textu a jací činitelé mají vliv na kvalitu učení, kvalitu čtení, tedy co ovlivňuje úroveň čtenářských strategií daného vzorku respondentů. První kapitola popisuje teoretické a empirické cíle námi realizovaného výzkumu čtenářských strategií patnáctiletých žáků v MSK. Dále se text zaměřuje na deskripci, analýzu a hodnocení vybraných východisek, např. mezinárodních výzkumů čtenářské gramotnosti OECD, PISA, PIRLS, které souvisí s podporou funkční gramotnosti, specificky čtenářské gramotnosti, jako jedné z významných priorit a předpokladů všeobecného i specifického vzdělávání. Druhá kapitola vymezuje základní pojmy, které se týkají zkoumané oblasti i s objasněním aktuálních trendů v aplikaci metod kritického myšlení, psaní a dalších dílčích metodicky zaměřených aktivačních postupů ve výuce čtenářských strategií patnáctiletých žáků na 2. stupni základní školy. Třetí kapitola charakterizuje, objasňuje koncepci metodologie námi realizovaného výzkumného šetření a jeho vybraných výstupů prostřednictvím tří výzkumných fází. Text se zaměřuje např. na používané zdroje, metody práce s textem, frekvenci práce s textem s různými typy textů, způsoby ověřování porozumění textu u cílové skupiny respondentů. Problematika výchovy ke čtenářství je prezentována ze dvou pohledů, a to pohledu patnáctiletých žáků a pohledu učitelů českého jazyka v MSK ČR. V závěrečné části práce shrnujeme výsledky výzkumu hodnocením splnění cílů a úvahou nad možným přínosem práce v pedagogické, didaktické, školní i mimoškolní realitě, ale i v každodenních komunikačních situacích.
Autor:
Nakladatel: Ostravská univerzita
ISBN: 978-80-7599-045-7
Rok vydání: 2018
Jazyk : Čeština
Vazba: brožovaná/paperback
Počet stran: 190
Mohlo by se vám také líbit..