Termín obdržení zásilky
Česká pošta Čtvrtek 09.10
PPL Čtvrtek 09.10
Osobní odběr Pátek 10.10
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Péče o zákazníka

Péče o zákazníka
Sleva až 70% u třetiny knih
Pro trenéry nebo manažery, kteří potřebují školit tým jak co nejlépe pečovat o zákazníky. Její součástí je 50 aktivních činností, při kterých si obchodník osvojí nebo prohloubí znalosti a dovednosti nezbytné při kontaktu s klienty. Je určena jak pro zkušené lektory, kterým nabídne rozsáhlou pokladnici výukových materiálů, tak i lektory příležitostné, jimž vysvětlí jak školení správně připravit a provést.
Autor:
Nakladatel: BIZBOOKS
ISBN: 9788025108468
Rok vydání: 2006
Jazyk : Čeština
Vazba: brožovaná lepená
Počet stran: 312
Mohlo by se vám také líbit..