Termín obdržení zásilky
Dodací doba je ovlivněna statním svátkem ( 08.05 )
Česká pošta Úterý 07.05
PPL Úterý 07.05
Osobní odběr Čtvrtek 09.05
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Klíčoví zákazníci a péče o ně

Klíčoví zákazníci a péče o ně
20 %

504  Kč 627 Kč

Odesíláme do 3 až 5 dní

Sleva až 70% u třetiny knih
Prestižní publikace v často opomíjené oblasti klíčových zákazníků – key customers. Pro všechny ředitele podniků, obchodní ředitele, ředitele marketingu, prodeje, zákaznických oddělení, pro řídicí pracovníky. V knize najdete metody, postupy a rady jak prakticky realizovat tzv. koncepci řízení vztahů s klíčovými zákazníky (KCRM), která vám pomůže získat jejich věrnost a samozřejmě i zvýšit objem vašeho obchodu.
Autor:
Nakladatel: Computer Press, a.s.
ISBN: 80-7226-655-1
Rok vydání: 2005
Jazyk : Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Vázaná
Počet stran: 398
Zařazení: příručky řízení vztahů se zákazníky
Další knihy z edice Praxe manažera