Management genderových vztahů - Postavení žen a mužů v organizaci
22
%
260 Kč 333 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Cílem publikace je začlenit problematiku vztahů mezi ženami a muži do teorie a praxe řízení organizací. Management genderových vztahů je v tomto kontextu definován jako disciplína, která je strategicky orientována na utváření a řízení organizací v souladu s principy rovnosti obou pohlaví. Vymezuje pojem genderově integrované organizace, metodiku jejího formování a vliv širšího kulturního prostředí na genderové vztahy, včetně možností uplatnění žen v managementu. Kniha je doplněna řadou příkladů a cvičení umožňujících praktický trénink dovedností, které souvisí s managementem genderových vztahů. Je určena studentům ekonomických škol, personálním pracovníkům a všem těm, kteří se zajímají o otázky genderové rovnosti.
Autor: | Křížková Alena, Pavlica Karel, |
Nakladatel: | Management Press |
ISBN: | 80-7261-117-8 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 156 |
Zařazení: | příručky • management • gender • rovné postavení mužů a žen |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Řízení lidských zdrojů
Jiří Bláha, Andrea Čopíková, Petra Horváthová
-
Intuitivní marketing pro 21. století
Miloš Toman
-
Pozitivní leader - audiokniha
Melina Costi, Jan Mühlfeit
-
Odpočinek
Alex Soojung Kim Pang
-
Monetární ekonomie v období krize a k...
Martin Mandel
-
Základní princip
Brian Tracy
-
Nová Strategie modrého oceánu
W.CHAN KIM
-
Rodina jako tým
Kateřina Krůtová-Novotná, Jan Mühlfeit
-
V obklíčení blbých šéfů (i blbých pod...
Erikson Thomas
-
Management kvality pro 21. století
Jaroslav Nenadál
-
Manažerské účetnictví
Bohumil Král
-
Koučování
John Whitmore
-
Pátá disciplína
Peter M. Senge
-
Assessment centrum
Jana Pechová, Veronika Šíšová
-
89 nejdůležitějších manažerských teo...
James McGrath, Bob Bates
-
Nevím, co chci, ale rozhodně ne tohle
Julie Jansen