Termín obdržení zásilky
Česká pošta Čtvrtek 23.05
PPL Čtvrtek 23.05
Osobní odběr Pátek 24.05
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Skok do budoucnosti

Skok do budoucnosti

375  Kč 380 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Bývalý předseda představenstva a generální ředitel světové sítě komunikační agentury Euro RSCG Worldwide předkládá návod, jak využít tvořivosti k rozvoji podniků a značek. Nestačí vytvářet reklamy, je třeba přicházet s tvůrčími podnikatelskými nápady, propojujícími reklamní, marketingové a podnikatelské strategie a vytvářejícími nové podnikatelské příležitosti. Kniha obsahuje řadu příkladů úspěšných kampaní a podnikatelských strategií založených právě na využití tvůrčího myšlení a konceptu tzv. Creative Business Ideas®. Překlad z angličtiny Hana Škapová. České vydání vychází s předmluvou Gillese Bérouarda.
Autor:
Nakladatel: Management Press
ISBN: 80-7261-108-9
Jazyk : Čeština
Vazba: Vázaný
Počet stran: 240
Zařazení: populárně-naučné publikace tvůrčí myšlení strategický management marketing reklama a propagace
Mohlo by se vám také líbit..