Etika jako součást společenské odpovědnosti firem hotelového průmyslu
402 Kč
V podnikatelské sféře hotelových firem se v souvislosti s etikou mluví o „podnikatelské kultuře" nebo „štábní kultuře", o vytváření dobrého jména hotelu. Jednou z důležitých aktivit je prosazování a dodržování etického chování a rozhodování, které by mělo ústit v sociální, morální i ekologickou odpovědnost při řízení zaměstnanců hotelů v multikulturním prostředí hotelových řetězců.
V historických souvislostech nehrály při řízení hotelových provozoven morální zásady či společenská odpovědnost velkou roli. V současné době si ovšem hotelové společnosti zastoupené hotelovými manažery začínají uvědomovat, že osvojení si etického chování a pravidel v podnikání bude nedílnou součástí jejich každodenního pracovního života.
Společenská odpovědnost hotelových společností by měla být aplikací etických zásad (etickým kodexem), kodexem manažera a firemní kulturou, která by se v hotelovém průmyslu mohla nazývat a mohla by být aplikována jako CSR in Hotel Industry (Corporate Social Responsibility in Hotel Industry).
Autor: | Marek Merhaut |
Nakladatel: | Wolters Kluwer ČR, a.s. |
ISBN: | 978-80-7478-032-5 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
Počet stran: | 136 |
Zařazení: | monografie • manažerská etika • hotelnictví • společenská odpovědnost firem |
-
Právo obchodních společností
Jan Vlasák
-
Personální management ve stavebnictví
Filip Bušina
-
Podnikání malých a středních podniků ...
Vladimír Vojík
-
Moderní personalistika ve službách
Jan Žufan
-
Odhalte nepsaná pravidla hry v zaměst...
Isabel Nitzscheová
-
Základy horního a energetického práva
Ondřej Vícha
-
Oceňování bank, pojišťoven a dalších ...
Milan Hrdý
-
Nové trendy ve financích a ekonomice
David Mareš
-
Veřejná podpora v příkladech a poznám...
Michael Kincl
-
Živnostenský zákon Zákon o živnostens...
Vlasta Borovanová
-
Výběr z rozhodovací praxe k Úmluvě OS...
Komise OSN pro mezinárodní obchodní právo (UNCITRAL)
-
Konflikty ve škole
Zuzana Svobodová
-
Revenue management v ubytovacích služ...
Martin Petříček
-
Proměny odměny
Jan Pichrt
-
City logistika
Adam Hudek; Michal Kopeček; Jan Mervart
-
Výkladová stanoviska
Petr Bukovjan