Spotřební kultura - Historie, teorie a výzkum
563 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Čtrnáct studií, čtrnáct vybraných problémů a témat: 1. historie vzniku spotřební kultury a jejího výzkumu; 2. vztah spotřeby, identity a společenského postavení; 3. propagace spotřební kultury prostřednictvím reklamy, marketingu a obchodních značek; 4. kritika spotřební kultury a reflexe jejího dalšího vývoje. Vše je zasazeno do historického a výzkumného kontextu. Studie se zabývají pólem spotřebitelským i pólem výrobců spotřebních předmětů, tedy otázkami marketingu, reklamy a obchodních značek. Publikaci připravili odborníci z Univerzity Palackého v Olomouci a Sociologického ústavu AV ČR s předními zahraničními experty. Kniha je určena studentům, marketérům, výzkumníkům trhu i odborné mediální veřejnosti.
Autor: | Zahrádka Pavel |
Nakladatel: | Academia |
ISBN: | 978-80-200-2372-8 |
Rok vydání: | 2014 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | Vázaný |
Počet stran: | 440 |
Zařazení: | kolektivní monografie • spotřebitelské chování • individuální spotřeba • sociologie spotřeby |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Konzument
Nepomuk Gasteiger
-
Lidé a dějiny
Kolektiv Autorů
-
Evropa na rozcestí
Komárek Stanislav
-
Plazi - Fauna ČR
Moravec Jiří
-
Muž jako evoluční inovace
Stanislav Komárek
-
Šíp do nebe
Koestler, Arthur
-
Akademický atlas českých dějin
Semotanová Eva
-
Několik dnů
Fedor Gál
-
Kultura v českých dějinách 19. století
Martin Kučera
-
Země spatřené
Komárek Stanislav
-
Knihy kupovati...
Jiří Trávníček
-
Stručné dějiny biologie
Stanislav Komárek
-
Nezkreslená věda
Šavlíková, Lucie
-
Možné světy v humanitních vědách
Sture Allén
-
Profesor Čeněk Strouhal - Zakladatel ...
Strouhal Eugen
-
Velké kriminální případy
Ivo Pejčoch