Termín obdržení zásilky
Česká pošta Středa 05.06
PPL Středa 05.06
Osobní odběr Čtvrtek 06.06
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Customer Experience 3.0: High-Profit Strategies in the Age of Techno Service

 Customer Experience 3.0: High-Profit Strategies in the Age of Techno Service
9 %

544  Kč 596 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
With developments like smart phones, social media, mobile connectivity, big data, and speech analytics, businesses have more opportunities to enhance the customer experience than ever before. This book provides guidance on what works, what doesn't - and the revenue and word-of-mouth payoff of getting it right.
Autor:
Nakladatel: Amacom
ISBN: 9780814433881
Rok vydání: 2014
Jazyk : Angličtina
Vazba: Hardback
Počet stran: 256
Mohlo by se vám také líbit..