Termín obdržení zásilky
Dodací doba je ovlivněna statním svátkem ( 24.12, 25.12, 26.12, 01.01 )
Česká pošta Středa 31.12
PPL Středa 31.12
Osobní odběr Pátek 02.01
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Marketing Research: Tools and Techniques

 Marketing Research: Tools and Techniques

4019  Kč

Odesíláme do 1 až 2 týdnů

Sleva až 70% u třetiny knih
Marketing Research: Tools & Techniques offers a lively and accessible introduction to the world of marketing research. The author explores three core aspects of research preparation: data collection; analysis and communication of findings; and how skills and techniques are used by researchers to offer services for specific contexts.
Autor:
Nakladatel: MEGA BOOKS INTERNATIONAL, spol.s.r.o.
ISBN: 9780199655090
Rok vydání: 2013
Jazyk : Angličtina
Vazba: Paperback
Počet stran: 552
Mohlo by se vám také líbit..