Termín obdržení zásilky
Dodací doba je ovlivněna statním svátkem ( 01.05 )
Česká pošta Úterý 30.04
PPL Úterý 30.04
Osobní odběr Čtvrtek 02.05
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Marketing

 Marketing

2721  Kč

Odesíláme do 1 až 2 týdnů

Sleva až 70% u třetiny knih
Marketing: Theory, Evidence, Practice tells the story of marketing, its theories, concepts and real life applications, while providing a realistic overview of the marketing world. It demonstrates the practical application of marketing skills, illustrated by case studies and practitioner profiles, and gives students industry insight that will support them in their careers.
Autor:
Nakladatel: Oxford University Press Australia
ISBN: 9780195590296
Rok vydání: 2017
Jazyk : Angličtina
Vazba: Paperback
Počet stran: 832
Mohlo by se vám také líbit..