Termín obdržení zásilky
Dodací doba je ovlivněna statním svátkem ( 24.12, 25.12, 26.12 )
Česká pošta Pondělí 29.12
PPL Pondělí 29.12
Osobní odběr Úterý 30.12
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Advertising: A Very Short Introduction

 Advertising: A Very Short Introduction

256  Kč

Odesíláme do 5 až 7 dní

Sleva až 70% u třetiny knih
Advertising is riddled with myths and misunderstandings. It is believed to be both immensely powerful yet immensely wasteful, to increase economic prosperity and to be morally questionable. Neither its historic origins nor its modern operations are well understood. This Very Short Introduction will tell the truth about how advertising works.
Autor:
Nakladatel: MEGA BOOKS INTERNATIONAL, spol.s.r.o.
ISBN: 9780199568925
Rok vydání: 2010
Jazyk : Angličtina
Vazba: Paperback
Počet stran: 160
Mohlo by se vám také líbit..