Termín obdržení zásilky
Dodací doba je ovlivněna statním svátkem ( 08.05 )
Česká pošta Čtvrtek 09.05
PPL Čtvrtek 09.05
Osobní odběr Pátek 10.05
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Advertising: A Very Short Introduction

 Advertising: A Very Short Introduction
13 %

245  Kč 282 Kč

Odesíláme do 1 až 2 týdnů

Sleva až 70% u třetiny knih
Advertising is riddled with myths and misunderstandings. It is believed to be both immensely powerful yet immensely wasteful, to increase economic prosperity and to be morally questionable. Neither its historic origins nor its modern operations are well understood. This Very Short Introduction will tell the truth about how advertising works.
Autor:
Nakladatel: Oxford University Press
ISBN: 9780199568925
Rok vydání: 2010
Jazyk : Angličtina
Vazba: Paperback
Počet stran: 160
Mohlo by se vám také líbit..