Termín obdržení zásilky
Dodací doba je ovlivněna statním svátkem ( 01.05 )
Česká pošta Pondělí 06.05
PPL Pondělí 06.05
Osobní odběr Úterý 07.05
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

ZAG

 ZAG

739  Kč

Odesíláme do 1 až 2 týdnů

Sleva až 70% u třetiny knih
In an age of me-too products and instant communications, keeping up with the competition is not a winning strategy. You have to out-position, out-maneuver, and out-design the competition. Written by the bestseller The Brand Gap, this title illustrates the first discipline for building a high-performance brand-radical differentiation.
Autor:
Nakladatel: Pearson Education (US)
ISBN: 9780321426772
Rok vydání: 2006
Jazyk : Angličtina
Vazba: Paperback
Počet stran: 192
Mohlo by se vám také líbit..