Termín obdržení zásilky
Česká pošta Středa 14.05
PPL Středa 14.05
Osobní odběr Čtvrtek 15.05
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Faktory ovlivňující CSR reportování

Faktory ovlivňující CSR reportování

230  Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
CSR reportování představuje v současné době jednu z nejvíce rostoucích oblastí společenské odpovědnosti podniku. Lze ho charakterizovat jako proces komunikování sociálních a environmentálních dopadů způsobených aktivitami podniku vybraným typům stakeholderů. Motivaci managerů podniků k jeho využití je možné vysvětlit pomocí několika teorií. V knize jsou blíže představeny tři nejčastěji uváděné – legitimacy, positive accounting a stakeholderská teorie. Na jejich základě byla zahraničními výzkumy identifikována celá řada faktorů ovlivňujících CSR reportování. Zjištění jejich působení na CSR reportování v českém prostředí bylo předmětem v knize prezentovaného výzkumu. Z jeho výsledků vyplývá, že na CSR reportování v českém prostředí mají ze zkoumaných faktorů větší vliv míra souběhu vlastnictví a řízení, velikost podniku, původ vlastníka a míra ocenění jména podniku.
Autor:
Nakladatel: Masarykova Univerzita
ISBN: 978-80-2105-985-6
Rok vydání: 2013
Jazyk : Česko-Anglický
Vazba: brožovaná
Počet stran: 135
Zařazení: monografie manažerská komunikace společenská odpovědnost firem image organizace stakeholders
Mohlo by se vám také líbit..