Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta
                        
                    
                    
                    
                    
                    
                        
                                                 24
                            %
                                                                                                                                                                                                                                    
                                    
                                        
                                            
                                                
                                                
                                            
                                        
                                                                                
                                        
                                    
                                
                                                                            
                        
                            
                            
                                            
                    
                                                                
                    
                                            166 Kč 220 Kč
                                Sleva až 70% u třetiny knih
                            
                        
                                        Titul zohledňuje stanovený obsah učiva marketingu vycházející z RVP 63-41-M/01 Ekonomika a podnikání. Doporučená hodinová dotace je 2 hod/týdně ve 3. ročníku.
Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokáží kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.
Charakter učebnice
Jedná se o moderně pojatý titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku „své“ učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro mladé spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. Titul rovněž splňuje požadavky na výuku, které klade kontrolní hospitační subjekt: student aktivně používá kvalitní učebnici a pracuje i s vlastními pracovní zápisy, čímž je interaktivně zapojován do výuky.
Učebnice studenta je rozdělena na dva díly a obsahuje
výklad učiva
volná místa v učebnici pro doplňování učiva (zápis v hodině)
otázky k opakování a pochopení učiva vč. oddychových forem opakování probrané látky
grafy, tabulky, obrázky, křížovky a odkazy na webové stránky
netradiční aktivizační metody vedoucí k lepšímu pochopení výuky
                                    
                                                                | Autor: | Moudrý Marek | 
| Nakladatel: | Computer Media | 
| ISBN: | 978-80-7402-218-0 | 
| Rok vydání: | 2015 | 
| Jazyk : | Čeština | 
| Vazba: | Paperback | 
| Počet stran: | 80 | 
Mohlo by se vám také líbit..
        
    - 
                                        
                          Moby Dick - Dvojjazyčné čtení Č-AMelville Herman
 
- 
                                        
                          BankovnictvíLochmannová Alena
 
- 
                                        
                          Opakování literatury pro 2. st. ZŠ - ...Radka Kneblová
 
- 
                                        
                          Opakování literatury pro 2. st. ZŠ - ...Radka Kneblová
 
- 
                                        
                          Přijímací zkoušky nanečisto - Český j...Krychtálková Kamila a kolektiv
 
- 
                                        
                          Přijímací zkoušky nanečisto - Matemat...Gabčanová Jana a kolektiv
 
- 
                                        
                          Češtinu, tu zvládnu! - 2. třídaRadka Kneblová
 
- 
                                        
                          Etická výchova - Pracovní listy 8.-9....Ginterová, Hana
 
- 
                                        
                          Etická výchova - metodika 6.-.7 r.Navrátilová, Marie
 
- 
                                        
                          Etická výchova - metodika 8.-.9 r.Ginterová, Hana
 
- 
                                        
                          Etická výchova - metodika 1.-.3 r.Plachá, Jarmila
 
- 
                                        
                          Anglický jazyk - Maturitní testy nane...Pavla Jiříčková
 
- 
                                        
                          Windows 8.1 - Praktická příručkaKlatovský Karel
 
- 
                                        
                          333 tipů a triků pro Windows 10Klatovský Karel
 
- 
                                        
                          Občanský a společenskovědní základ Pr...Zlámal Jaroslav a kolektiv
 
- 
                                        
                          Právo - Občanský a společenskovědní z...Zlámal a kolektiv Jaroslav
 

 
             
	 
                         
                    