Toyota Kata
395 Kč 469 Kč
- Jak zkvalitňovat a přizpůsobovat každodenní práci v rámci celé organizace?
- Jak rozvíjet a využívat schopnosti každého jednotlivce a dosáhnout nové úrovně výkonnosti?
- Jak dát organizaci sílu zvládnout dynamické a nepředvídatelné situace?
- Jak dlouhodobě udržet spokojenost zákazníků?
Představujeme vám další ze série publikací o kultuře a nástrojích, které dělají ze společnosti Toyota nejúspěšnější automobilku světa. Prakticky a konkrétně ukazuje, jak vést a rozvíjet zaměstnance, aby dokázali maximálně využít svých schopností a spolu s celou organizací dosahovali výjimečných výsledků.
Podrobně a s mnoha praktickými příklady od začátku do konce pomáhá manažerům na všech úrovních dosahovat vynikajících výsledků a zajišťuje jim trvalou konkurenční výhodu.
Zjistěte, jak zlepšit převažující manažerský přístup pomocí dvou kata: Zlepšení Kata – opakující se rutiny stanovením náročných cílů, prací krok za krokem přes překážky a učení se z problémů. Koučing Kata – vzor učení zlepšení kata pro zaměstnance na všech úrovních, s cílem motivovat jejich způsoby myšlení a jednání.
Kniha získala Shingo Prize, prestižní ocenění knih o lean problematice, respektované v široké lean komunitě.
Partnerem vydání knihy je společnost DMC management consulting s.r.o. a IPA Slovakia, s.r.o.
Autor: | Rother, Mike |
Nakladatel: | Grada |
ISBN: | 978-80-271-0435-2 |
Rok vydání: | 3224 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | Pevná bez přebalu lesklá |
Počet stran: | 288 |
-
Naučte se investovat
Daniel Gladiš
-
Jak z dobré firmy udělat skvělou
James C. Collins
-
Efektivní vzdělávání zaměstnanců
Jozef Vodák
-
Člověk a čas
Petr Pacovský
-
Telemarketing v praxi
Květoslava Santlerová
-
Marketingová komunikace
Miroslav Karlíček
-
Jak vést rozhovory s podřízenými prac...
František Bělohlávek
-
Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu
Jim Collins; Jerry I. Porras
-
Bohatství národů
Adam Smith
-
Projektový management
Alena Svozilová
-
Motivace a odměňování pracovníků
Jan Urban
-
Skvělý šéf
Alexander Groth
-
Sociální vztahy v organizaci a jejich...
Vojtěch Bednář
-
Moderní ekonomie
Hana Lipovská
-
Základy marketingu
Miroslav Karlíček
-
Úspěšná nezisková organizace
Marek Šedivý