Self Service Business Inteligence
140 Kč 149 Kč
Kniha je určena pracovníkům IT firem a IT útvarů, studentům IT oborů i souvisejících oborů a pokročilým uživatelům IT. První část publikace obsahuje principy analytických a plánovacích úloh a aplikací SSBI. Druhá část je věnována vybraným hlavním softwarovým nástrojům pro realizaci těchto aplikací a způsobu jejich využití. Cílem autorů je vytvořit dobré předpoklady pro kvalifikovanou účast IT analytiků i uživatelů na řešení SSBI.
Potřebný rozsah informací k tomuto účelu je značný, přičemž řešitel je potřebuje v různých okamžicích řešení v různém rozsahu a na různé úrovni detailu. K tomu se ještě vážou změny přicházející především v technologické rovině řešení, tedy v dostupných nástrojích. Proto je text publikace provázán s informacemi na portálu MBI.
Autor: | Jan Pour |
Nakladatel: | Cosmopolis |
ISBN: | 978-80-271-0616-5 |
Rok vydání: | 2018 |
Jazyk : | Angličtina |
Vazba: | Pevná bez přebalu lesklá |
Počet stran: | 352 |
-
Naučte se investovat
Daniel Gladiš
-
Jak z dobré firmy udělat skvělou
James C. Collins
-
Mezinárodní obchodní operace
Hana Machková; Eva Černohlávková; Alexej Sato
-
Marketing
Philip Kotler; Gary Armstrong
-
Efektivní vzdělávání zaměstnanců
Jozef Vodák
-
Člověk a čas
Petr Pacovský
-
Telemarketing v praxi
Květoslava Santlerová
-
Marketingová komunikace
Miroslav Karlíček
-
Jak vést rozhovory s podřízenými prac...
František Bělohlávek
-
Veřejné finance
Alena Maaytová; Jan Pavel; František Ochrana
-
Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu
Jim Collins; Jerry I. Porras
-
Makroekonomická analýza Teorie a praxe
Vojtěch Spěváček; Václav Žďárek
-
Bohatství národů
Adam Smith
-
Motivace a odměňování pracovníků
Jan Urban
-
Projektový management
Alena Svozilová
-
Skvělý šéf
Alexander Groth