Termín obdržení zásilky
Dodací doba je ovlivněna statním svátkem ( 08.05 )
Česká pošta Pondělí 13.05
PPL Pondělí 13.05
Osobní odběr Úterý 14.05
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Konzepte und Instrumente des Dialog-Marketings

Konzepte und Instrumente des Dialog-Marketings
7 %

353  Kč 378 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
_Allgemeine Grundlagen des Dialog-Marketings.- Konzeptionelle Grundlagen des Dialog-Marketings.- Dialog-Marketing-Konzepte und -Instrumente.
Autor:
Nakladatel: Springer, Berlin
Rok vydání: 2014
Jazyk : Němčina
Vazba: Paperback / softback
Počet stran: 39
Mohlo by se vám také líbit..