Termín obdržení zásilky
Česká pošta Úterý 15.07
PPL Úterý 15.07
Osobní odběr Středa 16.07
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Serviceparadigmen und Implikationen für die Vermarktung

Serviceparadigmen und Implikationen für die Vermarktung
5 %

361  Kč 379 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Serviceparadigmen der BWL: IHIP, Leistungslehre und Service-Dominant Logic.- Implikationen für die Servicevermarktung: Kundenintegrationsmanagement, Experience Management und Promise Management.
Autor:
Nakladatel: Springer, Berlin
Rok vydání: 2015
Jazyk : Němčina
Vazba: Paperback / softback
Počet stran: 35
Mohlo by se vám také líbit..