Category management
188 Kč 196 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Rostoucí konkurenční prostředí, globalizační trendy, nasycenost trhů a změny nákupního chování vedou společnosti ke zdokonalování forem podnikového podnikového řízení a k hledání nových efektivních forem spolupráce. Některé možnosti, jak se s těmito trendy vyrovnat a čelit jim, byly již ve strategiích firem využity. Proto jsou vyhledávány nové přístupy a aplikovány efektivní komplexní metody, které jsou schopny reagovat na měnící se požadavky a nastupující trendy.
Jedna z oblastí zdokonalování firemních postupů je v oblasti logistického řetězce produktu od výrobce k zákazníkovi, kde se uplatňují progresivní metody vedoucí k optimalizaci jednotlivých prvků tohoto procesu – v retailových je to především Category Management, kterým se tato publikace Marie Heskové zabývá.
Součástí publikace jsou i případové studie z českého prostředí, na kterých jsou ukázány praktické postupy a problémy.
Autor: | Marie Hesková |
Nakladatel: | Profess Consulting s.r.o. |
ISBN: | 978-80-7259-049-0 |
Rok vydání: | 2006 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu matná |
Počet stran: | 184 |
Zařazení: | příručky • marketingový management • případové studie • procesní management • řízení značky |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Cestovní ruch
Marie Hesková
-
Makroekonomie
Josef Brčák
-
Jak přelstít vlky
David Hutchens
-
Špička ledovce
David Hutchens
-
Finanční řízení
David Irwin
-
Řízení růstu
Maureen Bennett
-
Lumíkovo dilema
David Hutchens
-
Bilibonk a trní
Phil Ramsey
-
Korupce
Jolana Volejníková
-
Moderní kompendium ekonomických teorií
Jolana Volejníková
-
Bilibonk a velké svědění
Phil Ramsey
-
Přežije váš podnik?
Roger Bennett
-
Neandrtálské stíny
David Hutchens