Ekonomické a finanční řízení pro neekonomy
19
%
306 Kč 375 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Lidé na vedoucích pozicích i někteří specialisté potřebují rozumět nejen svému oboru, ale také ekonomice a financím firmy - i když nejsou finančními manažery či ekonomy. Řada z nich však nemá hlubší ekonomické vzdělání a pociťuje významné nedostatky v oblasti ekonomické teorie a její aplikace v praxi. Právě jim pomůže tato kniha! Přístupnou formou, srozumitelně a na mnoha řešených a diskutovaných ilustrativních příkladech osvětluje základní ekonomické kategorie tak, aby nové poznatky byly přímo využitelné v praxi. V knize naleznete zejména vysvětlení základních účetních výkazů, jejich vztahů a vypovídací schopnosti, budete se věnovat rozboru hodnocení finanční výkonnosti firmy a seznámíte se s problematikou řízení krátkodobého financování a jeho zlepšením a možnostmi a optimalizací zdrojů dlouhodobého financování.Možná také pracujete ve firmě, která má vynikající produkty, velmi dobré technické a organizační řízení, a přitom se u vás objevují výkyvy či dílčí problémy způsobené mezerami v ekonomickém a finančním řízení. Nalezení a odstranění těchto mezer přitom může prudce zvednout prosperitu vašeho podniku.
Autor: | Hana Sholleová |
Nakladatel: | Grada |
ISBN: | 978-80-247-2424-9 |
Rok vydání: | 2008 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Pevná bez přebalu lesklá |
Počet stran: | 256 |
Zařazení: | příručky • finanční management • manažerské účetnictví • finance podniku |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Naučte se investovat
Daniel Gladiš
-
Jak z dobré firmy udělat skvělou
James C. Collins
-
Telemarketing v praxi
Květoslava Santlerová
-
Marketingová komunikace
Miroslav Karlíček
-
Jak vést rozhovory s podřízenými prac...
František Bělohlávek
-
Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu
Jim Collins; Jerry I. Porras
-
Bohatství národů
Adam Smith
-
Projektový management
Alena Svozilová
-
Motivace a odměňování pracovníků
Jan Urban
-
Skvělý šéf
Alexander Groth
-
Moderní ekonomie
Hana Lipovská
-
Inovace je rozhodnutí
Adam Novák
-
Základy marketingu
Miroslav Karlíček
-
Úspěšná nezisková organizace
Marek Šedivý
-
Kdo chce naše peníze?
Hana Lipovská
-
Makroekonomie
Václav Jurečka