Termín obdržení zásilky
Česká pošta Pátek 10.10
PPL Pátek 10.10
Osobní odběr Pondělí 13.10
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Grundlagen der Markensoziologie

Grundlagen der Markensoziologie
7 %

1169  Kč 1 260 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Energiesystem Marke.- Marke als positives Vorurteil.- Markensoziologie als Führungslehre.- Marke ist Bündnis.- Produkt und Marke.- Kundschaftsbildung (u.a. 5-K-Schema: Konsument/Käufer/Kunde/Kundschaft).- Erfolgsprinzip Selbstähnlichkeit.- Die Gewinnung des öffentlichen Vertrauens.- Markenführung und Öffentliche Meinung.- Das Markenterritorium (Name, Symbol, Nutzung verschiedener Resonanzfelder etc.).- Das Ursache-Wirkungs-Prinzip der Marke (genetischer Code der Marke).- Durch Werbung positive Vorurteile vertiefen.
Autor:
Nakladatel: Springer, Berlin
Rok vydání: 2017
Jazyk : Němčina
Vazba: Hardback
Počet stran: 241
Mohlo by se vám také líbit..