Termín obdržení zásilky
Dodací doba je ovlivněna statním svátkem ( 24.12, 25.12, 26.12 )
Česká pošta Úterý 30.12
PPL Úterý 30.12
Osobní odběr Středa 31.12
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Preismanagement auf Business-to-Business-Märkten

Preismanagement auf Business-to-Business-Märkten
12 %

1866  Kč 2 113 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Aus dem Inhalt: Grundlagen des Preismanagements auf B-to-B-Märkten - Zentrale Entscheidungsfelder - Erfolgsfaktoren- Erfolgsauswirkungen Entscheidungsfelder für ein erfolgreiches Pricing auf B-to-B-Märkten - Preisstrategie - Preisinstrumente - Methoden der Preisfindung - Preiscontrolling - Preisverhandlungen Anwendungsbeispiele aus zentralen Branchen
Autor:
Nakladatel: Gabler
Rok vydání: 2011
Jazyk : Němčina
Vazba: Hardback
Počet stran: 500
Mohlo by se vám také líbit..