Termín obdržení zásilky
Dodací doba je ovlivněna statním svátkem ( 01.05 )
Česká pošta Čtvrtek 02.05
PPL Čtvrtek 02.05
Osobní odběr Pátek 03.05
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Marketing Strategy

Marketing Strategy
7 %

1467  Kč 1 571 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
1 Marketing Strategy: A First Principles Approach.- Part 1 All Customers Differ.- 2 Marketing Principle 1: All Customers Differ Managing Customer Heterogeneity.- Part 2 All Customers Change.- 3 Marketing Principle 2: All Customers Change Managing Customer Dynamics.- Part 3 All Competitors React.- 4 Marketing Principle 3: All Competitors React Managing Sustainable Competitive Advantage.- 5 Marketing Principle 3: Managing Brand-based Sustainable Competitive Advantage.- 6 Marketing Principle 3: Managing Offering-based Sustainable Competitive Advantages.- 7 Marketing Principle 3: Managing Relationship-based Sustainable Competitive Advantage.- Part 4 All Resources are Limited.- 8 Marketing Principle 4: All Resources Are Limited Managing Resource Trade-offs.- 9 Marketing Strategy: Implementing Marketing Principles and Data Analytics.
Autor:
Nakladatel: Macmillan Education
Rok vydání: 2017
Jazyk : Angličtina
Vazba: Paperback / softback
Počet stran: 288
Mohlo by se vám také líbit..