Termín obdržení zásilky
Česká pošta Čtvrtek 24.07
PPL Čtvrtek 24.07
Osobní odběr Pátek 25.07
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

B-to-B-Markenführung

B-to-B-Markenführung
18 %

2323  Kč 2 849 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Besonderheiten, Relevanz und theoretische Perspektiven der B-to-B-Marke.- Markenpositionierung und Markenstrategie.- Interne Markenführung, Employer Branding und Markenorganisation.- Branding und Design.- Markenkommunikation.- Markentools, Markenforschung und Markencontrolling.- Leitlinien der B-to-B-Markenführung.
Autor:
Nakladatel: Springer, Berlin
Rok vydání: 2018
Jazyk : Němčina
Vazba: Hardback
Počet stran: 903
Mohlo by se vám také líbit..