Termín obdržení zásilky
Česká pošta Pondělí 29.04
PPL Pondělí 29.04
Osobní odběr Úterý 30.04
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Bez loga

Bez loga
12 %

482  Kč 548 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih

Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve 20. století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka až do té míry, že značka zastínila výrobek a stala se sama dobře prodejným a draze placeným artiklem.

Autor:
Nakladatel: Dokořán, s.r.o.
ISBN: 80-7363-010-9
Rok vydání: 2005
Jazyk : Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Pevná s přebalem matná
Počet stran: 510
Zařazení: studie veřejné mínění globalizace nadnárodní společnosti obchodní značky antiglobalizační hnutí
Další knihy z edice Zip