Marketing v pojišťovnictví
18
%
131 Kč 160 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Kniha je rozdělena do dvou na sebe navazujících částí. První část je věnována obecnému úvodu do marketingu. Druhá a stěžejní část se zabývá základy marketingu v pojišťovnictví. Bez újmy na obecnosti je problematika vysvětlována se zaměřením na oblast pojištění osob, která obecně souvisí s finančním plánováním jednotlivců a rodin a má proto některé společné prvky s marketingem ve finančním sektoru.
Kniha je doplněna o dva příklady z praxe. Obsahuje také přílohu s výkladovým
slovníčkem základních pojmů v pojišťovnictví včetně anglické terminologie.
Publikace je vhodná pro pracovníky v pojišťovnictví, marketingové pracovníky ve finančním sektoru a pro studenty jako doplňková literatura
Autor: | Aleš Zuzaňák |
Nakladatel: | LINDE právnické a ekonom. nak. |
ISBN: | 80-7201-627-X |
Rok vydání: | 2006 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
Počet stran: | 88 |
Zařazení: | příručky • marketing • pojišťovnictví |