Termín obdržení zásilky
Česká pošta Pátek 17.05
PPL Pátek 17.05
Osobní odběr Pondělí 20.05
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Reklama, propagace a marketingová komunikace

Reklama, propagace a marketingová komunikace
15 %

1354  Kč 1 590 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Autoři si uvědomují základní problém, který sužuje řadu firem, a snaží se jim poradit, jak marketingovým sdělením prorazit ve změti přehuštěných trhů. V poslední dekádě se objevilo mnoho nových způsobů, jak produkty a služby prodávat, a mnoho nových míst, kde je propagovat. Klíčem k efektivnímu programu reklamní, propagační a marketingové komunikace je vytvořit jednolitý a jasný hlas, dobře slyšitelný v hluku mnoha protichůdných reklamních a marketingových taktik. Splnit tento úkol znamená spojit dohromady všechny aspekty firemního marketingového úsilí a zaměřit se na jediné sdělení.
Autor:
Nakladatel: Computer Press, a.s.
ISBN: 978-80-251-1769-9
Rok vydání: 2008
Jazyk : Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran: 504
Zařazení: příručky reklama a propagace marketingová komunikace
Mohlo by se vám také líbit..